پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

عضو شورای شهر آب پخش از راه اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی آب پخش در هفته آتی خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛مصطفی رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت:یکی از نیازهای مردم شریف شهر و بخش آب پخش دسترسی به دفتر خدمات الکترونیک قضایی بود که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته،این مهم در هفته آتی محقق می شود.

Image result for ‫مصطفی رضایی آب پخش‬‎

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۳

جشن عید سعید غدیر در روستای بنه عباس بخش آب پخش برگزار شد.

به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه سه شنبه،جشن عید سعید غدیرخم با حضور اهالی روستای بنه عباس در مسجد این روستا برگزار شد.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۶

رئیس کمیته امداد آب پخش از توزیع 350 پرس طعام بین نیازمندان و مددجویان این نهاد در شب عید غدیر خبر داد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۰

رئیس شورای اسلامی روستای بنه عباس بخش آب پخش از ذبح 4 راس دام بمناسبت عید قربان در این روستا خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛نعمت الله صداقت با اعلام این خبر اظهار داشت:عید سعید قربان،عید بندگی خداوند بزرگ و پا گذاشتن بر روی هواهای نفسانی است.

ldo9_whatsapp_image_2019-08-12_at_14.36.26.jpeg

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۹

رئیس کمیته امداد آب پخش از ذبح ده ها راس گوسفند بمناسبت عید سعید قربان در سطح بخش خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛رمضان غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت:در خجسته یوم عید مبارک قربان، عید ایثار و فداکاری و مبارزه با هوای نفس,و پشت پا زدن به تعلقات دنیوی ،با همت بلند خیرین و نیکوکاران وبا نیت دفع بلا و توجه به محرومین و مستمندان نهاد مقدس کمیته امداد با محوریت مرکز نیکوکاری عالم برجسته ایت الله مهدوی مرتضوی پس از قرائت نماز عید، مراسم قربانی با حضور مردم همیشه در صحنه با نظارت شبکه دامپزشکی بخش آب پخش انجام گردید. 

                                     

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۴

مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.

این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.

در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۶

بخشدار آب پخش گفت:خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولین هستند و رسالت خطیر آگاهی بخشی به جامعه بر عهده این قشر موثر و ارزشمند است

به گزارش سفیر جنوب؛مهندس علی تنگ ارمی صبح چهارشنبه 16 مرداد ماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران بخش آب پخش با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولین هستند و رسالت خطیر آگاهی بخشی به جامعه بر عهده این قشر موثر و ارزشمند است

وی افزود:خبرنگاران چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند و با رصد و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه و انعکاس آن به مسئولان،نقش موثری در مرتفع شدن مشکلات مردم ایفا می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۶

سفیر جنوب:با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر،کانون بسیج جامعه پزشکی جابر ابن حیان دانشگاه علوم پزشکی استان،شبکه بهداشت و درمان دشتستان،دهیاری و شورای اسلامی روستای چهاربرج و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع)،خدمات بهداشتی درمانی رایگان در روستای چهاربرج دشتستان انجام شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۳

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در 23 استان کشور به صورت پایلوت خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛نشست کارگروه بانوان و خانواده بخش آب پخش صبح امروز با به ریاست مهندس تنگ ارمی بخشدار و با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر و شهردار آب پخش و با موضوع اشتغال خانگی بانوان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۲

بانوی ورزشکار آب پخشی،در مسابقات تیراندازی استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات،عنوان برتر را کسب کرد.

به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی تیرانداز آب پخشی توانست در مسابقات استانی بمناسبت دهه کرامت،مقام برتر را کسب نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۱۲