پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

سفیر جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر روح اله محمدی از لایروبی کانال بی براء در شبکه آبیاری رودخانه دالکی در بخش سعدآباد خبر داد و افزود : به منظور افزایش راندمان انتقال و توزیع آب در شبکه های آبیاری سعدآباد با یک دستگاه بیل مکانیکی عملیات لایروبی در کانال بی براء انجام شد و این عملیات در سایر مناطق نیز ادامه خواهد داشت .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۰:۴۸

رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک فروند لنج باری در مسیر دبی - گناوه غرق شد ولی سرنشینان آن نجات یافتند.

به گزارش سفیر جنوب به نقل از مهر؛احسان گلستانی با اشاره به اینکه یک لنج باری در مسیر دبی به گناوه در حرکت بوده و دچار حادثه شده است اظهار داشت: این لنج شش سرنشین داشته که یکی از آنها در بندر دیر پیاده می‌شود.

یک فروند لنج باری در آب‌های خلیج فارس غرق شد/ نجات ۵ سرنشین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۸ ، ۰۸:۱۸

جلسه استیضاح شهردار آب پخش برگزار و حاصل آن ادامه فعالیت مهندس اعظم صمصامی در شهرداری شد.

به گزارش سفیر جنوب؛در این نشست،آقایان فرخ عباسی،بهرنگ عباسی و حسن صمصامی به عنوان موافقان استیضاح و آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری به عنوان مخالفان استیضاح رای دادند.

در ضمن آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری از اعضای شورای شهر در گفتگو با این پایگاه خبری،حمایت قاطع خود از شهردار آب پخش را اعلام کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۰

رییس بیمارستان سوانح و سوختگی چرومی گناوه گفت: تجهیزات پزشکی به ارزش 1 میلیارد و 200 میلیون ریال با همت یک بانوی خیّر به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه اهدا شد.

دکتر محمدجواد طاهری گفت: این تجهیزات پزشکی بر اساس نیازها و کمبودهای بیمارستان سوانح و سوختگی توسط این بانوی خیّر تهرانی اهداشده است.
دکتر طاهری ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمند افزود: این تجهیزات پزشکی شامل مانیتورینگ پرتابل، تشک مواج، خلوص سنج، ترالی پانسمان، سینک شستشو، پرینتر برچسب‌زن و دستگاه بارکد خوان است.
وی ادامه داد: این خیّر بزرگوار اقدام به تجهیز اتاق کودک بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه نیز نمود.
رییس بیمارستان سوانح و سوختگی چرومی گناوه با اشاره به‌ضرورت حضور خیّرین در توسعه زیرساخت‌های سلامت خاطرنشان کرد: حضور خیّرین در عرصه سلامت استان بوشهر زمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمات خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۰:۴۰

سفیر جنوب:دکتر اله‌کرم اخلاقی معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر با حفظ سمت به‌عنوان رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان طی حکمی دکتر اله‌کرم اخلاقی متخصص گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را به‌عنوان رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۰:۳۵

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری ازشبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر روح اله محمدی مدیرعامل شرکت با بیان این مطلب افزود:باتوجه به ضرورت لایروبی در کانال های درجه یک و دو در شبکه آب پخش با شروع آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات اجرای طرح فوری لایروبی و تعمیر ونگهداری شبکه های آبیاری وزهکشی درحال انجام می باشد.

87ma_1_(7).jpeg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۳:۲۰