پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۶۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

سفیر جنوب: سه شنبه مورخ ۹۷/۵/۳۰ مدرسه فوتبال پارس آبپخش به ششمین مسابقات فستیوال بین مدارس استان دعوت شده بود که توانست نتایج خوبی نیز کسب نماید.

نتایج مدرسه فوتبال پارس به شرح زیر است:


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۸

سفیر جنوب:در خصوص مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آب شهر شبانکاره و روستای ذکریایی توسط یکی از اعضای شورای شهر شبانکاره مطرح گردیده است روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان جهت تنویر افکار عمومی توضیحا تی ارائه داد :

شبکه بهداشت و درمان با توجه به نقش نظارتی خود به صورت مستمر وضعیت میکروبی و شیمیایی آب شبکه های  آبرسانی را پایش می نماید.

Image result for ‫جوابیه‬‎

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۳

رئیس شبکه بهداشت ودرمان دشتستان از افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛دکتر ماریا خویش دوست  اظهار داشت: شهرستان دشتستان از اجرای طرح تحول سلامت و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ؛ بیشترین پروژه های  احداثی  را در استان در بخش بهداشت و درمان داشته است و بیش از ۹۰ درصد از زیرساختهای بهداشتی نوسازی شده اند .

ماریا خویش دوست همچنین افزود: در هفته دولت سالجاری ؛۱۰ پروژه بهداشتی که شامل یک مرکز خدمات جامع سلامت و ۹ خانه بهداشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  افتتاح و به بهره برداری می رسد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۲

بمناسبت اول شهریورماه، زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک، از پزشکان بیمارستان شهید گنجی برازجان تجلیل شد.

به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی، صبح امروز با حضور دکتر ملاح زاده رئیس،نظر غلامی مدیر،دکتر شولی مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی، حسن عبدالعلی پور رئیس امور عمومی و بهروز اله یاری مدیر روابط عمومی ، از پزشکان بیمارستان شهید گنجی برازجان تجلیل شد.

همچنین رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان در پیامی ، روز پزشک را تبریک گفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۸

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در فرهنگ ایرانی ارزش دانش گرانقدر پزشکی و فعالیت حرفه ای از ارزش والایی برخوردار است.

Image result for ‫دکتر دارابی بوشهر‬‎

به گزارش سفیر جنوب؛ دکتر حسین دارابی شامگاه سه شنبه در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در متن فرهنگ و حیات اجتماعی مردمان این مرزوبوم نیز طبیب و طبابت از جایگاه ویژه و اهمیت والایی برخوردار بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۵

مراسم قربانی ویژه نیازمندان کمیته امداد آب پخش برگزار شد.

به گزارش سفیر جنوب؛ صبح امروز و بمناسبت عید سعید قربان،مراسم قربانی ویژه نیازمندان کمیته امداد آب پخش برگزار گردید.

این مراسم با حضور یاری منفرد، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان، موفق منش معاون کمیته امداد شهرستان،حجت الاسلام رضایی امام جمعه آب پخش،مهندس صمصامی شهردار و مهندس عباسی رئیس شورای شهر آب پخش،غلامی رئیس کمیته امداد و سرهنگ محمدی فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب و موسوی مدیر مرکز خیریه آیت الله مهدوی آب پخش برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۲

به گزارش سفیر جنوب، بمناسب درگذشت برادر بخشدار آب پخش، مراسم یادبودی در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مردم و مسئولین برگزار شد، حجه الاسلام خداداد رضایی امام جمعه آب پخش نیز سخنرانی کرد.

لازم به ذکر است این مراسم با همت شهرداری و شورای شهر آب پخش، امام جمعه،بخشداری،فرماندهی انتظامی،حوزه مقاومت شهید دستغیب و خانه کشاورز آب پخش برگزار شد./

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۱

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در چهارماه نخست امسال آمار ازدواج در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

کیامرث صالحی‌نیا افزود: در این مدت سه هزار و 7 واقعه ازدواج در استان بوشهر به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.18 درصد افزایش نشان می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۰۶

مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال آب پخش از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال آبپخش بمناسبت هفته دولت خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۸

سفیر جنوب:بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، نمایشگاه عکسی در بیمارستان شهید گنجی برازجان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان در این رابطه اظهار داشت: این نمایشگاه بمناسبت سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.

بهروز الهیاری افزود: این نمایشگاه با استقبال خوب پرسنل بیمارستان مواجه شد و انشالله در آینده نیز در اجرای کارهای فرهنگی اهتمام لازم را خواهیم داشت.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۳