پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

رئیس اداره برق آب پخش از برق رسانی به 36 متقاضی در 14 نقطه آب پخش خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛محمدرضا پرویزی با اعلام این خبر اظهار داشت:به منظور رفاه و آسایش مردم،عملیات برق رسانی به 36 متقاضی برق در 14 نقطه آب پخش انجام شده است.
نتیجه تصویری برای پرویزی برق آب پخش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۰

بخشدار آب پخش در راستای کیفیت بخشی به کارکرد ادارات و آگاهی از میزان رضایت مندی مردم از نهاد ها و دستگاهای دولتی به صورت سرزده از یرخی ادارات بخش بازدید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۹

مدیر موسسه آموزش ریاضی رایکال آب پخش از راهیابی دو آب پخشی به مسابقات کشوری چرتکه ذهن نو خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛مینا شادکام با اعلام این خبر اظهار داشت:مسابقه چرتکه ذهن نو مرحله استانی با حضور 150 نفر از دانش اموزان سطح استان در بوشهر با حضور مهندس میرزایی موسس چرتکه ذهن نو، برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۴۸

با حضور تیم اندازه گیری فشارخون مرکز خدمات جامع سلامت،فشارخون کارکنان شهرداری آب پخش اندازه گیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،صبح امروز،در راستای طرح ملی کنترل فشار خون بالا،با حضور تیم اندازه گیری فشارخون مرکز خدمات جامع سلامت،فشارخون کارکنان شهرداری آب پخش اندازه گیری شد.

سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی آب پخش در رابطه با اجرای این طرح اظهار داشت:طرح ملی کنترل فشارخون بالا،از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و انشالله تا 15 تیرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۳

رئیس دامپزشکی بخش آب پخش گفت:۹۹درصد گاو وگوساله بخش آب پخش بر علیه بیماری مهلک وخطرناک نوظهور لمپی اسکین واکسینه شدند.

به گزارش سفیر جنوب؛محمد کشاورزی با اعلام این خبر اظهار داشت:لمپی اسکین نوعی بیماری پوستی ویروسی است که باعث پایین آمدن تولیدات دامی وتلفات درگاو وگوساله  میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۳

مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.

به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.

حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این انتخاب هوشمندانه، ارزش مجلس خبرگان را می رساند که با انتخابی اصلح و صحیح، جامعه مسلمین را برای سالهای پس از امام راحل، بیمه کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۱

راهپیمایی روز قدس با حضور مردم و مسئولین در شهر آب پخش برگزار شد.

این مراسم از ابتدای بلوار شهدا آغاز و در مصلی جمعه آب پخش به پایان رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۰

معاون اجتماعی فرمانده ناجا در فارس دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: حجت‌الاسلام محمد خرسند ساعتی پیش توسط فردی درب منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما متاسفانه بدلیل عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان به جان آفرین تسلیم کرد.


امام‌ جمعه کازرون به ضرب چاقو جان باخت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۸

رئیس جهاد کشاورزی آب پخش گفت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.

Image result for ‫شفیعی جهاد کشاورزی آب پخش‬‎

به گزارش سفیر جنوب؛مهندس محمد اسماعیل شفیعی در نشست شورای اداری بخش آب پخش اظهار داشت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۱۴

بخشدار آب پخش گفت:سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و همه ما باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.


به گزارش سفیر جنوب؛بخشدار آب پخش در نشست شورای اداری بخش،ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت:امیدوارم همه ما از فیوضات ماه مبارک رمضان و لیالی پر عظمت قدر بهره مند شویم.

مهندس علی تنگ ارمی با اشاره شعار سال جدید که بنام رونق تولید نامگذاری شده ابراز داشت:تولید پایدار از اولویت های نظام اسلامی در برهه کنونی است و بارها مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و مسئولان عالی رتبه نظام بر این مهم تاکید کرده اند و بر همه مسئولان اجرایی بخش لازم است در جهت رفع موانع تولید با متقاضیان نهایت همکاری را داشته باشند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۹