پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

چند وقتی است که جایگاه مسئول انجمن هنرهای نمایشی آب پخش دستخوش تغییراتی شده و علی سعادت بجای داود جان امیری منصوب شده است.

کاری به این جابجایی نداریم چون تغییر و تحول پست ها و مسئولیت ها،حق طبیعی هر مدیر و مجموعه ای است و ایرادی بر این امر وارد نیست.

آنچه موجب ناراحتی می شود نحوه برخورد با شخصیت ها در این جابجایی هاست و بر این عقیده ام که باید شان و جایگاه افراد در اینگونه رفتن ها و آمدنها حفظ شود.

داود جان امیری از هنرمندان برجسته استان و شهر آب پخش از اواخر سال 92 مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی آب پخش را بر عهده گرفت و 6 سال متوالی برای اعتلای جایگاه تئاتر و هنرهای نمایشی آب پخش تلاش کرد و توانست با بهره گیری از تجربیات خود و تعامل با نهادهای مختلف و هم افزایی در این هنر پرطرفدار،هنرهای نمایشی آب پخش را به جایگاهی مناسب و درخور برساند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۰:۰۶

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۵

به گزارش سفیر جنوب؛ ورزشکاران باشگاه کونگ فو توآ بخش آبپخش از  استاد خود حمیدرضا بنافی را که برای چهارمین سال متوالی توانسته بود با اقتدار عنوان مسئول برتری کونگ فو توآ کشور را از آن خود کند با برگزاری مراسمی  از وی تقدیر نمودند.

 

آقای اصغر نجفی که امسال در کنار بنافی توانسته بود برترین قهرمان تکنیک کشور را از آن خود نماید و آقای یدالله بناری که توانسته بود عنوان مربی برتر کشور را بدست آورد که از طرف حضار مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

در پایان مسئولین و همراهان با اهداء هدایایی از بنافی تقدیر و تشکر خود را بجای آوردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۳

شهردار آب پخش گفت: پروژه های عمران شهری با رویکرد توسعه متوازن شهر اجرا می شوند و امید داریم با همراهی شهروندان با فرهنگ،زیباسازی شهر شتاب گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،اعظم صمصامی در نشست با مدیران واحدهای مختلف شهرداری اظهار داشت:شهر آب پخش،از مناطق مهم و زیبای استان بوشهر است که باید تلاش کنیم با اجرای طرح های مختلف عمرانی و مبلمان شهری،سیمای عمومی شهر زیباتر شود. 

نتیجه تصویری برای اعظم صمصامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۹

شهردار آب پخش گفت:با نگاهی عادلانه به محلات سه گانه شهر،بر اساس شاخص جمعیتی،به توسعه متوازن شهر می اندیشم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،مهندس اعظم صمصامی شامگاه دوشنبه در نشست با جمعی از فعالان اجتماعی محله قلایی شهر آب پخش اظهار داشت:از بدو ورودم به شهرداری آب پخش،تلاش کردم توسعه متوازن شهر بر اساس شاخص جمعیتی را در دستور کار قرار دهم و به محلات کمتر توسعه یافته نگاه ویژه داشته باشم.

نتیجه تصویری برای اعظم صمصامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۷
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر،بر اجرای تقاطع غیر همسطح آب پخش-سعدآباد تاکید کرد.

به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سعدآباد؛عصر امروز،معاون امور عمرانی استاندار بوشهر،مدیرکل دفتر فنی استانداری،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر سعدآباد از پروژه تقاطع غیرهمسطح آب پخش-سعدآباد بازدید کردند.
معاون عمرانی استاندار بوشهر در حاشیه این بازدید بر خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد.
دکتر مهرداد ستوده افزود:باید در اجرای طرح ها و پروژه هایی که خواسته مردم و به رفاه و آسایش آنها کمک می کند تسریع شود.


معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: با نگاه مثبت استاندار بوشهر به پروژه های عمرانی و  همچنین با توجه به اینکه شهر سعدآباد در محور اصلی و پرترافیک سه استان قرار دارد تسریع در عملیات اجرایی پروژه در دست اجرای تقاطع غیر همسطح ضروری است.

 ستوده در بازدید از  حدفاصل ورودی شهر سعدآباد تا تقاطع غیر همسطح نیز تاکید کرد تا قبل از هفته دولت 98 باید  به بهره ­برداری کامل برسد.
مدیرکل دفتر فنی و حمل نقل ترافیک استانداری ضمن  تشکر از شهردار ساعی و تلاشگر سعدآباد در انجام پروزه های عمرانی و پیگیری های مداوم  اشاره کرد: انشاالله مساعدت های لازم در انجام این پروژه ها صورت خواهد گرفت و امیدواریم که خدمات رسانی مطلوبی ارائه دهیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۸ ، ۲۰:۵۹

عضو شورای شهر آب پخش از آسفالت 10 کیلومتر جاده بین مزارع در آبپخش خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛مصطفی رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت:با پیگیری هایی که در سطح استان داشتیم،توانستیم موافقت مسئولان استان را برای آسفالت 10 کیلومتر جاده بین مزارع در آب پخش را کسب کنیم.

Image result for ‫مصطفی رضایی آب پخش‬‎

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۲