پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۴۰ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، در آستانه شب یلدا، تشدید نظارت و بازرسی بر آجیل فروشی ها با همکاری بازرسان بهداشت محیط و ادارات اماکن عمومی و صنعت و معدن و تجارت در شهرستان دشتستان انجام گرفت. 

Image result for ‫آجیل‬‎

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۰:۳۱

به گزارش سفیر جنوب به نقل از مهر، سید جعفر حمیدی صبح پنجشنبه در نشست هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: پژوهش سبب تقویت دیدگاه و اندیشه انسان می شود. پژوهش و تحقیق سبب خواهد شد که انسان هرچیزی را کورکورانه وناآگاهانه قبول نکند.

یلدا به معنی تولد دوباره خورشید است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۰:۲۳

به گزارش سفیر جنوب به نقل از  مهر، سردار خلیل واعظی گفت: با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، محدوده فعالیت یک باند حرفه ای ترانزیت مواد مخدر شناسایی شد.

کشف ۴۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از حمام منزل یک قاچاقچی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۰:۱۹

جشن شب یلدا در مرکز پیش دبستانی رنگین کمان آب پخش برگزار شد.

به گزارش سفیر جنوب؛ویژه برنامه یلدا،با حضور خانم دکتر پاپری رئیس آموزش و پرورش آب پخش و مسئولان آموزش و پرورش دیلم،و جمعی از والدین نوآموزان در مرکز پیش دبستانی رنگین کمان به مدیریت سرکار خان غلامپور برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۷
در راستای افزایش نشاط اجتماعی و برنامه های مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش برای شادی مردم،ویژه برنامه شب یلدا با حضور باشکوه مردم در سالن پوریای ولی آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛استقبال از این برنامه به حدی بود که جمعیتی مشابه جمعیت داخل سالن،در بیرون سالن حضور داشتند و متاسفانه به دلیل کمبود جا امکان حضور در سالن اجرا را نیافتند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۶

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از آغاز آبیاری نخیلات شبکه آبپخش پس از برداشت محصول از 28 آذر ماه خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛سید مهدی موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت:علت به تعویق افتادن آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات در سال زراعی جاری،بارندگی های به موقع و خوب فصل پائیز می باشد که با نزول رحمت الهی خاک زراعی منطقه به حالت اشباع و نیمه اشباعی رسید و این امر کمک شایان توجهی در آبیاری نخیلات بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۷ ، ۲۲:۴۱

با همت بلند شهردار و تلاشهای مجموعه شهرداری،شهر آب پخش،به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش سفیر جنوب؛ یکسال از حضور مهندس اعظم صمصامی در شهرداری آبپخش می گذرد و در این مدت با وجود مشکلات گوناگون،توانسته با تلاش و پشتکاری مثال زدنی،اقدامات خوبی در راستای زیباسازی و عمران شهری انجام دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۷ ، ۰۹:۵۲

مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان از اجرای مانور اطفاء حریق در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛ نظر غلامی با اعلام این خبر افزود: این مانور با حضور مسئول آتش نشانی شهرداری و پرسنل بیمارستان برگزار و آموزش های لازم در مورد اطفاء حریق داده شد.

وی افزود: این مانور بصورت سالیانه برگزار می شود و کارکنان  درمانی و پشتیبانی بیمارستان با نحوه صحیح اطفاء حریق و انتقال مصدوم  آشنا  و گواهی آموزشی نیز داده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۷ ، ۰۸:۲۳

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بستر ورود بخش خصوصی به پروژه‌ های عمرانی و گردشگری استان بوشهر کاملا مهیاست.

به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر با همراهی فرماندار شهرستان دشتستان، تعدادی از مدیران ستادی و مدیران دستگاه های اجرایی استان از پروژه‌ های عمرانی و گردشگری شهرستان دشتستان بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفت. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۷ ، ۲۳:۴۳

در مراسمی و با حضور فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان،امام جمعه،شهردار و اعضای شورای شهر آب پخش و فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب و بسیجیان ،از فرمانده پایگاه بسیج صاحب الامر(عج) محله بهرام آباد شهر آب پخش تجلیل شد.

به گزارش سفیر جنوب؛فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان در این مراسم اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران به اهداف خود رسیده و در حال حاضر ایران اسلامی در اوج قله افتخار و عزت قرار دارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۷ ، ۲۲:۱۰