پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۵۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

سفیر جنوب:آگهی مزایده تعدادی از خودرو و موتورسیکلت‌های بابک زنجانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، آگهی فروش تعدادی از خودروها و موتورسیکلت‌های بابک زنجانی در روزهای گذشته در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده است.

دو دستگاه موتورسیکلت و 4 دستگاه خودروی بابک زنجانی در این لیست وجود دارد که موتورسیکلت‌های وی با پایه قیمتی 800 و 900 میلیون تومان عرضه شده است.

متقاضیان خرید موتورهای بابک زنجانی از امروز اقدام کنند؛ پایه قیمت 900 میلیون

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۷:۳۰

سفیر جنوب:بالاخره پس از مدت‌ها بررسی نحوه مدیریت سوخت در دولت، در شرایطی که شاهد مصرف افسارگسیخته بنزین از یک سو و قاچاق گسترده این فرآورده استراتژیک نفتی از سوی دیگر بودیم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "به‌منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به‌ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود".

اقدام جدید دولت برای بنزین / اتصال کارت بانکی به کارت سوخت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۷:۲۶

بانوی تیرانداز دشتستانی،عنوان اول مسابقات تیراندازی لیگ کشور را کسب کرد.

به گزارش سفیر جنوب؛ نوشین پی خسته،بانوی تیرانداز دشتستانی توانست با درخشش در مسابقات تیراندازی لیگ کشور، عنوان اول این مسابقات را کسب نماید.

این ورزشکار شایسته آب پخشی،از برترین ورزشکاران رشته تیراندازی شهرستان و استان بوده و توانسته افتخارات فراوانی برای شهرستان و استان در این رشته ورزشی کسب نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۳:۲۳
مراسم تجلیل از نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی شهر آب پخش توسط شهرداری و با همکاری کتابخانه عمومی آب پخش برگزار شد.

به گزارش سفیر جنوب؛ این مراسم عصر دوشنبه با حضور مسئولان،نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۲۷

شهردار آب پخش از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در آب پخش خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛مهندس اعظم صمصامی با اعلام این خبر اظهار داشت:بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت و در راستای نشاط اجتماعی،شهرداری و شورای شهر آب پخش با همکاری هیئت های ورزشی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را برگزار می نماید.

Image result for ‫اعظم صمصامی‬‎

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۷ ، ۰۹:۳۰

رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان از انجام عمل فیکساسیون مهره های گردنی بر روی بیماری 40 ساله برای اولین بار در این بیمارستان خبر داد.

Image result for ‫دکتر ملاح زاده بوشهر‬‎
به گزارش سفیر جنوب ؛ به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی دکتر عبدالرسول ملاح زاده با اعلام این خبر اظهار داشت:بیمار 40 ساله ای بر اثر تصادف جاده ای مصدوم و مهره های اول،دوم و سوم گردنی وی آسیب شدید دیده بود که در بیمارستان شهید گنجی مورد عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه با موفقیت نیز توام بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۷ ، ۰۸:۰۶

 فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: پنج هزار برنامه در هفته بسیج در استان بوشهر اجرا می‌شود.

۵۰۰۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج از زمان آغاز به کار خود تاکنون برکات بسیار زیادی را داشته است و طی ۳۹ سال گذشته همه نقشه‌های دشمنان را خنصی کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۷:۵۴

سفیر جنوب:فرهاد قلی‌نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط بزرگترین محموله قاچاق پرندگان در معرض انقراض در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این محموله پرندگان با اجرای برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه کشف شد.

بزرگترین محموله قاچاق پرندگان در معرض انقراض کشف شد

وی ارزش این محموله را پنج میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: این محموله شامل ۶۰ بهله پرنده شکاری از خانواده شاهینیان و از گونه‌های شاهین، بحری و بالابان و تعداد ۱۱۳ قطعه هوبره و ۱۵ قطعه قرقاول بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۷:۵۰

سفیر جنوب:پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اواخر روز دوشنبه با نفوذ و عبور امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی به تدریج بر مقدار ابرها در آسمان استان افزوده شود.

استان بوشهر سه‌شنبه بارانی می‌شود/ ورود سامانه جدید از روز جمعه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۷:۴۷

سفیر جنوب:صبح امروز، یکشنبه ۲۷ آبان ماه بمناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، امام جمعه ، رئیس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از کارکنان شهرداری، با حضور در کتابخانه عمومی شهر سعدآباد، ضمن گرامیداشت هفته کتاب از قسمت های مختلف این کتابخانه بازدید بعمل آوردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۷:۳۴