پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

سفیر جنوب:رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از انعقاد قرار داد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان خبر داد و گفت: در قرار داد جدید سقف تعهدات درمانی ۱۵ درصد افزایش یافت.

علی اصغر بیات در خصوص بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی به خبرنگار مهر گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی پس از برگزاری سه بسته در مناقصه و بازگشایی پاکت ها در جلسه کانون عالی بازنشستگان با حضور بازرسین و اعضای اصلی هیات مدیره کانون برگزار شد و در نهایت پس از مذاکرات لازم و با در نظر گرفتن افزایش سطح خدمات بیمه تکمیلی، قرارداد با شرکت بیمه ای آتیه سازان حافظ منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه قرارداد جدید از ۳۰ آبانبه مدت یک سال اعتبار دارد گفت: تا اول آذرماه سال آینده بازنشستگان می توانند برای استفاده از خدمات درمانی به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و از بسته جدید تکمیل درمان بهره مند شوند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه حق بیمه تکمیل درمان بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۳۸ و هزار ۲۰۰ تومان در سال گذشته به ۴۴ هزار تومان افزایش یافته است، گفت: به طور متوسط تعهدات درمانی در بیمه تکمیلی جدید ۱۵ درصد افزایش یافته است.

بیات از افزایش متوسط ۱۵ درصدی سقف تعهدات درمانی بازنشستگان در قرار داد جدید بیمه تکمیلی خبر داد و گفت: به منظور رفاه بیشتر بازنشستگان سعی کردیم حق بیمه آنها افزایش زیادی نداشته باشند اما تعهدات افزایش یافته است که این افزایش شامل بیماران خاص، صعب العلاج، اعمال جراحی قلب، پیوند کبد، کلیه، شیمی درمانی، تالاسمی، هموفیلی، ام اس و غیره می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۸

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

تقویت سامانه بارشی در استان بوشهر/ احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر

به گزارش سفیر جنوب؛فرج‌الله شکوهی‌پور  اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای از  بعد از ظهر یکشنبه تا پایان روز دوشنبه خواهیم بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۴

به گزارش سفیر جنوب به نقل از مهر ، عبدالمحمد خواجه‌ئیان اظهار داشت: همه‌ساله با آغاز فصل پاییز بیماری‌های تنفسی نیز در بین مردم شیوع پیدا می‌کند، امسال فعالیت ویروس آنفلوانزا در کشور ما زودتر شروع‌شده و به‌تبع آن پیش‌بینی می‌شود که طول مدت شیوع نیز طولانی‌تر شده و همچنین شدت بیماری‌زایی ویروس بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

یک بیماری ۱۴۰ بوشهری را به بیمارستان‌ها کشاند/ فوت ۲ نفر

وی با بیان اینکه این نوع آنفلوانزا بیشتر در فصل سرما شیوع می‌یابد، تصریح کرد: آنفلوانزا ویروسی غیرقابل‌پیش‌بینی است که بیشتر در فصل سرما رواج می‌یابد و تشخیص زمان بروز و شدت بروز آن در افراد دشوار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۰:۱۵

رییس تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم از عملیات موفقیت آمیز احیای جوان 16 ساله ای که دچار سانحه تصادف شده بود خبر داد.

به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ؛دکتر سید رضا حسینی با اعلام این خبر افزود:ساعت ۵ عصر روز ۲۱ آبان ماه  جوان ۱۶ ساله( راکب موتور سیکلت) که در  اثر برخورد با خودرو سواری دچار سانحه شده بود ،توسط آمبولانس اورژانس جاده ای  ۱۱۵  به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم آورده شد.دکتر حسینی  بیان داشت: در زمان رسیدن اورژانس ، سطح هوشیاری بیمار 5=GSC  فشار خون  ۱۱ بر روی ۷  و ضربان قلب بیمار 100=HR بوده و  بیمار دارای شکستگی باز استخوان ران سمت چپ و نشانه های شکستی کف جمجمه  همراه با بریدگی های وسیع  پوست سر و صورت بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۷

به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهرنشستی پیرامون بررسی مسایل ومشکلات باغداران شبکه آب پخش در محل دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار گردید. در این نشست روح اله محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهرباغداران را از ارکان اساسی مدیریت توزیع عادلانه  آب درشبکه های آبیاری وزهکشی استان برشمرد و افزود:تعامل و همکاری آنان با متولیان توزیع آب یک ضرورت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۰۹:۴۳

شهردار آبپخش گفت: دلیل اصلی مخالفت های شورای شهر، ایستادگی اینجانب در مقابل خواسته های غیرقانونی آنها بوده است و تا روزی که سکاندار شهرداری هستم به هیچ کس باج نخواهم داد و صادقانه به مردم خدمت خواهم کرد.
به گزارش اتحاد خبر؛شامگاه یک شنبه 19 آبان ماه، نشست پرسش و پاسخ شهردار آبپخش با شهروندان این شهر، در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) محله بهرام آباد برگزار شد.
مهندس اعظم صمصامی در این اجتماع باشکوه اظهار داشت:دو سال است به عنوان سکاندار شهرداری آبپخش در خدمت مردم شریف شهر آبپخش هستم و در این مدت علیرغم وجود مشکلات فراوان توانسته ایم با تلاش مضاعف نیروهای خدوم شهرداری و همراهی مردم اقدامات خوبی در حوزه های عمران و مبلمان شهری و زیباسازی شهر داشته ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۴

بخشدار آب پخش گفت:  مدیران دستگاه هایی اجرایی بخش به کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه داشته باشند و در راستای بسط و گسترش فرهنگ کتاخوانی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش سفیر جنوب؛علی تنگ ارمی در نشست انجمن کتابخانه عمومی بخش آب پخش اظهار داشت:کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود.

وی افزود:بی شک، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست؛ چرا که کتاب، مایه آرامش روحی انسان است.

تنگ ارمی بیان داشت:خانواده های محترم باید به کتاب و کتابخوانی توجه داشته باشند چون برای ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی، عوامل متعددی نقش دارد که نخستین آنها خانواده است. در واقع نقطه آغاز ایجاد عشق و علاقه به کتاب و کتابخوانی از خانواده آغاز می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۴:۰۱

به گزارش سفیر جنوب؛راهپیمایی 13 آبان،صبح امروز با حضور گسترده دانش آموزان،فرهنگیان،مسئولان و شهروندان آب پخشی از بانک ملی تا دبیرستان دخترانه معراج برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۱:۲۸

به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر؛روح اله محمدی به سمت مدیرعامل جدید این شرکت منصوب گردید.

 

شایان ذکر است پیش از این سید مهدی موسوی عهده دار این سمت بود و روح الله محمدی به عنوان  مدیر حراست و امور محرمانه شرکت فوق الذکر فعالیت می کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۸:۲۸

مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: استفاده از قرص برنج به منظور کنترل و از بین بردن آفات و حشرات موذی نه‌تنها مناسب نیست بلکه منجر به افزایش حوادث ناشی از مسمومیت و مرگ دردناک می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۸ ، ۰۸:۱۷