پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

 

رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری آب پخش در پیامی مشترک سال نو را تبریک گفتند

 

 

anai_untitled.png

متن پیام بدین شرح است؛

آغاز بهار دل انگیز طبیعت و سال ۱۳۹۹ را خدمت ملت شریف ایران و بخصوص شهروندان فهیم و نجیب آب پخش تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
سال ۱۳۹۸ با تمام پستی و بلندی هایش، با تمام خوشی و ناخوشی هایش به اتمام رسید و باید برای تداوم موفقیت ها و خوشی ها تلاش کرده و سعی کنیم از ناخوشی ها درس عبرت گرفته، تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده و جهت شکوفایی میهن عزیزمان بکوشیم.
همانگونه که مستحضرید در روزهای پایانی سال۹۸ ویروسی پر خطر وارد کشور شد و بدنبال آن تعدادی از هموطنان عزیزمان در دام آن گرفتار شدند و متاسفانه برخی افراد هم فوت کردند و از جمع ما جدا شدند
طبق گفته کارشناسان بهداشتی و درمانی کشور، این بیماری تا کنون درمان قطعی نداشته و بهترین راه پیشگیری از ابتلا به آن در خانه ماندن و قطع زنجیره ابتلای آن است.
از شهروندان عزیز آب پخشی خاضعانه می خواهیم دستورات بهداشتی در رابطه با این ویروس اسیب رسان را با دقت مد نظر داشته و انجام دهند و از سفرها،آمد و شدهای غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند تا زنجیره ابتلا به بیماری قطع شود.
در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس در نوروز ۹۹ بر خلاف سالیان قبل و تا زمان اعلام وضعیت سفید در کشور توسط ستاد مقابله با کرونا از پذیرش مهمان از سراسر کشور معذوریم و انشالله بعد از عادی شدن اوضاع کشور در خدمت هموطنان عزیز خواهیم بود.

سال ۱۳۹۹ را خدمت شهروندان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم سالی مملو از خیر و برکت برای آحاد مردم نگین سبز استان بوشهر باشد و این وعده را می دهیم که سال جدید با تمام توان جهت زیباسازی و اعتلای آب پخش بزرگ بکوشیم

 

فرخ عباسی                                                                             کورش فریبرزی

        رئیس شورای شهر آب پخش                                                 سرپرست شهرداری                          

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی