پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

بخشدار آب پخش گفت:خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولین هستند و رسالت خطیر آگاهی بخشی به جامعه بر عهده این قشر موثر و ارزشمند است

به گزارش سفیر جنوب؛مهندس علی تنگ ارمی صبح چهارشنبه 16 مرداد ماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران بخش آب پخش با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولین هستند و رسالت خطیر آگاهی بخشی به جامعه بر عهده این قشر موثر و ارزشمند است

وی افزود:خبرنگاران چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند و با رصد و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه و انعکاس آن به مسئولان،نقش موثری در مرتفع شدن مشکلات مردم ایفا می کنند.

نماینده عالی دولت در بخش آب پخش بیان داشت:همواره خود را ملزم به پاسخگویی به خبرنگاران می دانم و از بدو سکانداری بخشداری تلاش کرده ام در اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد مجموعه دولت در بخش با خبرنگاران ارتباط موثر داشته و مدیران بخش را هم موظف کرده ام چنین رویه ای را دنبال کنند و انشالله تلاش می کنیم در طول سال حداقل دو نشست به اتفاق مدیران بخش با خبرنگاران داشته باشیم.

مهندس تنگ ارمی از افتتاح 4 طرح بزرگ اقتصادی در بخش آب پخش در هفته دولت سالجاری خبر داد و افزود: مجتمع پرواربندی  ۱۵۰ راسی آقای  مردانی,  سردخانه و بسته بندی خرمای  ۳۰۰۰ تنی آقای احمدی،  سردخانه و بسته بندی ۳۰۰۰ تنی آقای ایزدی  و بسته بندی و سردخانه ۲۰۰ تنی آقای جمالی پروژه هایی هستند که انشالله در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد:انشالله در هفته دولت سالجاری،در هر روستای بخش 2 پروژه عمرانی کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

بخشدار آب پخش با بیان اینکه رفع مشکل آب شرب شهروندان آب پخشی ازدغدغه های اصلی بوده ابراز داشت:از ابتدای حضور خود در آبپخش،کم کردن مشکلات مردم در زمینه آب شرب را از اولویت های خود قرار داد و پیگیری های خوبی در این راستا انجام شد و بحمدلله توانستیم مجوز نوسازی 6 کیلومتر از شبکه آب شرب شهر را گرفته که مقداری از آن انجام شده و مابقی نیز انشالله در آینده ای نه چندان دور انجام خواهد شد.

تنگ ارمی بیان داشت:اجرای طرح آبشیرین کن آبپخش که در حال انجام است  و انشالله اسفندماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید وحفر چاه برای کمک به افزایش موجودی آب شرب شهر از دیگر اقداماتی بوده که در حوزه آب شرب مردم انجام شده است

وی از پیگیری های جدی در حوزه توسعه اشتغال و گردشگری بخش نیز خبر داد و افزود:با فعال کردن فنی و حرفه ای بخش و آموزش جوانان در رشته های مختلف،تلاش کردیم زمینه ورود آنان به بازار کار را فراهم کنیم و در حوزه گردشگری هم با راه اندازی صنایع دستی و توسعه بوم گردی و مجوز احداث جاده بین مزارع حدفاصل پل احمد تا شاخه پیچ با اعتبار اولیه 600 میلیون تومان گام های خوبی برداشته شده که البته کافی نیست و باید تقویت شود.

بخشدار آب پخش ادامه داد:کلنگ زنی ساختمان کمیته امداد،تلاش برای تکمیل ساختمان بهزیستی که از مطالبات مهم بخش بود از جمله اقداماتی است که انشالله با بهره برداری از آنها شاهد ارتقای خدمت رسانی به اقشار محروم و کم درآمد خواهیم بود.

وی از آغاز عملیات اجرایی ساختمان بخشداری آب پخش نیز خبر داد و گفت:این پروژه بیش از یک و نیم سال تعطیل بود و با پیگیری فراوان توانستیم عملیات اجرایی آن را آغاز کرده و امیدواریم با تخصیص بودجه لازم در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

مهندس تنگ ارمی خاطرنشان کرد:در حوزه ارتباطات و فیبر نوری نیز اقداماتی انجام شده که انشالله در آینده شاهد ارتقای وضعیت آنتن دهی تلفن و اینترنت خواهیم بود.

بخشدار آب پخش ابراز داشت:در حوزه ورزش و هنر نیز پیگیری هایی داشته ایم که انشالله در آینده نتایج و ثمرات آن مشخص خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی