پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۴۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

سفیر جنوب: نشست کمیته حفاری بخش آب پخش، صبح امروز در بخشداری برگزار شد.

به گزارش سفیر جنوب؛ بخشدار آب پخش در این نشست اظهار داشت:حفاری در سطح شهر و روستاها توسط دستگاه های حفار باید با کمال دقت انجام شود تا خسارت های مادی به تاسیسات زیربنایی وارد نشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۶



 تاسیس دارالقرآن "ابراهیم خلیل الله شهر اهرم یادگاری ماندگار از خدمات ارزنده و کم نظیر این عالم فرزانه است



شاهین نجفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد تنگستان در پیامی ضایعه درگذشت آیت الله حق شناس اهرمی را تسلیت گفت. 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، متن این پیام به شرح زیر است: 

 بسمه تعالی؛ 

عروج ملکوتی عالم گرانقدر و فاضل گرانمایه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین حق شناس تنگستانی ضایعه ای بزرگ است.  این ضایعه را از طرف خود و همکارانم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان  و جامعه فرهنگی و هنری و انجمن ها و هنرمندان و اصحاب رسانه  ، به مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سرکار خانم دکتر حمیده ماحوزی ،  دکتر محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران و ریس کمیسیون فرهنگی ،و خانواده و خاندان محترم ایشان  و عموم مردم داغدار تنگستان تسلیت عرض می کنم . 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۶

نشست شورای بهداشتی بخش آب پخش، صبح امروز در دبیرستان زینب کبری(س) برگزار شد.

بخشدار آب پخش در این نشست با اشاره اهمیت مسائل بهداشتی در جامعه اظهار داشت: رعایت مسائل بهداشتی در جامعه برای همه لازم و ضروری است و تک تک افراد باید در این زمینه تلاش کنند.

علی مردانلو بیان داشت: با تلاش شهرداری آب پخش، اقدامات خوبی در راستای ساماندهی دستفروشان صورت گرفته که جای تقدیر دارد و باید این کار با جدیت ادامه یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۹:۳۲
سفیر جنوب:طی آیینی که صبح امروز و همزمان با هفته بهزیستی و تامین اجتماعی برگزار شد ، نمایشگاه آثار سه تن از بانوان هنرمند توانخواه در مجتمع فرهنگی و هنری  اهرم افتتاح گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، شاهین نجفی رئیس این اداره در توضیحاتی اظهار داشت : بمناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و در جهت حمایت و معرفی توانمندی های هنرمندان توانخواه ، تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۹
سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، خدمت رسانی پزشکان متخصص به مردم بیشتر می شود.
به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان،نظر غلامی در نشست شورای مدیران که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار شد اظهار داشت: تلاش مجموعه درمان شهرستان، خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت است و بیشترین تلاش ما نیز تحقق این امر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۹

سفیر جنوب:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ممنوعیت دریافت شهریه از سوی مدارس در هنگام ثبت‌نام، گفت: مردم مدیران خاطی را معرفی کنند تا با آنها برخورد کنیم.

 ناصر کرمی در ارتباط با دریافت وجه از دانش‌آموزان در هنگام ثبت نام مدارس اظهار داشت: گرفتن هرگونه وجهی به طور اجباری در هر موقع از سال چه در موقع ثبت نام و چه در طول سال تحصیلی ممنوع است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۶

سفیر جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته ی تامین اجتماعی، اظهار داشت: بیمارستان سلمان فارسی با 186 تخت، بیمارستان مهر برازجان با 42  تخت  و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه با 32 تخت، سه بیمارستان تأمین اجتماعی در استان بوشهر هستند.




دارابی با اشاره به اینکه در استان هفت مرکز درمان سرپایی وجود دارد، افزود: شامل سه پلی کلینیک تخصصی در شهرهای برازجان، کنگان و پلی کلینیک تخصصی مبعث بوشهر که شبانه روزی هست و تقریباً همه متخصص ها فعال هستند و همچنین درمانگاه تخصصی گناوه و سه درمانگاه عمومی در شهرستان دیلم، دیر و جم می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۱
سفیر جنوب: سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با وجود کمبود و بحران آب در سطح شهرستان، با مصرف بهینه و مدیریت منابع ، با  مشکل کمبود آب در بیمارستان مقابله کرده ایم.
به گزارش  روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان، نظر غلامی با اشاره به بحران کمبود آب در استان و شهرستان اظهار داشت: متاسفانه چند سالی است که شهرستان دشتستان بخاطر خشکسالی و دیگر عوامل ، با بحران کم آبی مواجه است و مشکلاتی در تامین آب شرب مردم بوجود آمده است.
وی تصریح کرد: بهترین راه مقابله با این بحران، مصرف بهینه و مدیریت منابع آب است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۰۸

سفیر جنوب:معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشتستان  اظهار داشت: امروز به طور کم سابقه ای در ساعت 11 پیش از ظهر نسبت به دیروز همین ساعت دمای شهر برازجان یازده درجه افزایش یافته است، به طوری که دیروز در این ساعت دمای هوا 37 درجه بوده اما اکنون 48 درجه می باشد.

افزایش یازده درجه ای دما در شهر برازجان

عبدالحمید کریم آزاد ادامه داد: با توجه به تداوم افزایش ساعات با دمای بالای 45 درجه و پیش بینی گذشتن دمای هوای امروز از مرز 51 درجه نیاز است تا شهروندان عزیز ضمن رعایت این موضوع در صرفه جویی آب و برق با مسئولین ذیربط همکاری نمایند.

گفتنی است، دیروز -سه شنبه 19 تیر ماه، شهر برازجان گرم ترین هوا در سراسر کشور را داشته است.

اتحاد خبر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۷

شهردار آب پخش گفت: با توجه به برنامه ها و پروژه های عمران شهری طراحی شده برای شهر آب پخش، دورنمای توسعه و پیشرفت نگین سبز استان بوشهر را مثبت ارزیابی می کنم.

به گزارش سفیر جنوب؛ اعظم صمصامی در حاشیه بازدید از پروژه های عمران شهری آب پخش اظهار داشت: شهر آب پخش ، دومین شهر شهرستان دشتستان است و  با مردمانی خونگرم و  بافرهنگ و با دارا بودن مناطق زیبا و  بکر، از نقاط مهم گردشگری استان بوشهر محسوب می شود.

وی افزود:نخلستانهای زیبا و نهرهای جاری آب، زیبایی دوچندانی به این شهر بخشیده و  همواره در ایام سال پذیرای گردشگران و مسافران فراوانی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۸