پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

سفیر جنوب: صبح امروز 30مهرماه سالجاری مسئولین مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی آب پخش با مسئولین شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهرنشست مشترکی با هدف هماهنگی بین بخشی در زمینه عدم مصرف سموم غیرمجاز درنگهداری مواد غذایی به خصوص قرص برنج برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۸:۳۶

سفیر جنوب:مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر با اعلام خبرفوق افزود: با توجه به پایان برداشت محصول نخیلات شبکه آب پخش ، آبیاری نخیلات در دوره پس از برداشت محصول بسیار حائز اهمیت است.

 


 

وی با اشاره به تامین آب اراضی نخیلات آب‌‌پخش دشتستان از سد رئیسعلی دلواری خاطر نشان کرد: بر این اساس با هماهنگی شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر آب از سد رئیسعلی دلواری برای مشروب کردن نخیلات آب‌پخش از طریق شبکه آبیاری رهــاسازی می‌شود و از امروز 23 مهرماه آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات آغاز می‌شود.

سید مهدی موسوی گفت : میزان آب اختصاص یافته به این دوره از آبیاری نخیلات شبکه آبپخش 43میلیون متر مکعب  است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۷:۰۷

کلاس توجیهی جهت سالمندان در بهزیستی آب پخش برگزار شد.

مسئول بهزیستی آب پخش در این رابطه اظهار داشت:این کلاس جهت ذکر موارد آموزشی جهت قلب سالم و سلامت روان به سالمندان عزیز برگزار شد.

لیلا رضوانیان افزود:قرص ویتامین دی نیز بین سالمندان توزیع گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۸ ، ۱۴:۵۱

جوان شایسته آب پخشی با درخشش در مسابقات لیگ تکواندو استان بوشهر،به مقام قهرمانتی این مسابقات دست یافت.

به گزارش سفیر جنوب؛محمد صمصامی توانست در این مسابقات،با غلبه بر حریفان خود توانست به این عنوان ارزشمند دست یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۸ ، ۱۴:۴۵

سفیر جنوب:شهردار آب پخش گفت؛رای هیئت تطبیق مصوبات شوراها مبنی بر غیرقانونی بودن استیضاح شهردار آب پخش بر اساس ماده قانونی بوده و اسناد منتشر شده در فضای مجازی توسط شورا مبنی بر رعایت موارد استیضاح کاملا غیر مرتبط با استیضاح اخیر و نادرست بوده و بازی با افکار عمومی می باشد.



به گزارش روابط عمومی شهرداری آب پخش اعظم صمصامی با اشاره به مسائل پیش آمده در رابطه با استیضاح غیرقانونی خود اظهار داشت:جا دارد از اهتمام به قانون هیئت  تطبیق شهرستان تشکر نمایم که بدون هیچگونه دخالت و فقط بر اساس قانون رای بر غیرقانونی بودن استیضاح داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۸ ، ۲۳:۳۴

به گزارش سفیر جنوب؛ مسئولان بخش آبپخش با حضور  در منزل پدر شهید جهان آوازه در روستای بنه عباس  با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گفته نعمت الله صداقت رئیس شورای اسلامی بنه عباس،در این دیدار امام جمعه وفرمانده انتظامی بخش ؛ معاون حوزه شهید دستغیب واعضای پایگاه بسیج شهید آوازه روستای بنه عباس بخش آبپخش حضور داشتند.

لازم به ذکر است شهید جهان آوازه،تنها شهید روستا می باشد که در نیروی انتظامی و در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۳

به گزارش سفیر جنوب به نقل از فرارو؛رئیس قوه قضائیه مبارزه قاطع با فساد را دستور کار اصلی قوه قضائیه برشمرد و گفت: در مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی نداریم، در خود قوه قضائیه با مواردی مواجه و متوجه شدیم رشوه‌هایی اخذ شده است که بهت آور است؛ از آپارتمان‌های ششصدمتری گرفته تا ویلا‌های چهارهزارمتری در شمال که در نوع خود کم نظیر است. البته متهمان بازداشت و اموال نامشروع آن‌ها ضبط شده است.

حجت الاسلام رئیسی افزود: هیچ کدام از مشکلات کشور،حل ناشدنی نیست و  هرچه جلوتر می‌رویم، بیشتر معتقد می‌شویم که مشکلات، قابل حل است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۸ ، ۱۱:۱۰
با دستور جدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، مقام‌های ارشد حکومت ایران و بستگان درجه یک آن‌ها به عنوان مهاجر یا غیر مهاجر حق ورود به آمریکا را ندارند.
 

به گزارش سفیر جنوب به نقل از فرارو در این خبر که کاخ سفید منتشر کرده است، کسانی که گرین‌کارت دارند، پناهندگان و کسانی که ورودشان در راستای منافع آمریکاست، استثنا شده اند؛ بنابراین گزاش، اتهاماتی، چون حمایت مالی ایران از تروریسم، بازداشت خودسرانه شهروندان آمریکایی، تهدید همسایگان و حملات سایبری مخرب به عنوان دلایل این تصمیم جدید مطرح شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۱

رئیس کمیته امداد آب پخش از بهره مندی تعداد 100 نفر یتیم از مزایای طرح اکرام و ایتام و پرداخت 150 فقره وام کارگشایی به مددجویان امداد خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب، رمضان غلامی با اعلام این اخبار اظهار داشت: افراد حقیقی یا حقوقی  با عضویت در این طرح ارزشمند و مقدس بعنوان حامی در سیستم جامع  تعریف و کارسازی میگردد که ضمن تکمیل فرم اعلام همکاری،آمادگی خود را در جهت تحت حمایت قرار گرفتن یک یا چند کودک یتیم اعلام می نماید.

نتیجه تصویری برای رمضان غلامی آبپخش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۲۰:۰۳

صورت مسئله روشن است: دست تلویزیون از گزارشگران تراز اول و محبوب خالی است و نسل تازه نتوانسته‌اند جای خود را باز کنند. فارغ از نقد‌های تکراری در پرونده امروز درباره امتیازها، نقاط ضعف و موقعیت کنونی‌شان نوشته‌ایم.

جایی برای هیجان فوتبال نیست

تلویزیون در چند نوبت برای تربیت گزارشگر فوتبال دورخیز کرد. نمونه شاخص آن مسابقه آقای گزارشگر است که از قضا چندین استعداد هم معرفی شد و حالا در تلویزیون مشغول به فعالیت هستند. این تلاش، اما در ادامه متوقف ماند؛ هرچند گزارشگر‌های معرفی شده هم نتوانسته‌اند صاحب شناسنامه شوند. در این میان فرشاد محمدی بیش از دیگران گزارش می‌کند و عباس قانع تبدیل به چهره‌ای شناخته شده‌تر شده است.آنچه عیان است اینکه تلویزیون گزارشگر تراز اول ندارد. حتی اگر فرض کنیم عادل فردوسی‌پور به عرصه گزارشگری بازگردد باز هم اصل ضعف باقی است. باور کنید مزدک میرزایی می‌ماند هم مشکلی حل نمی‌شد! واکنش‌های این چند روز نشان داده که کسی از رفتن احتمالی علیرضا علیفر ناراحت نمی‌شود!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۰:۰۲