پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۴۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

مراسم روز غنچه ها با همت مرکز پیش دبستانی بهاران و با حضور مسئولان بخش و شهر در سالن اجتماعات دبیرستان امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۵

 سفیر جنوب:صبح امروز عده‌ای تکفیری با حمله مسلحانه به مردم در رژه نیروهای مسلح در اهواز سبب آسیب رسیدن به شهروندان اهوازی شدند.

خبرگزاری فارس: جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز/ ارتش مردم و خبرنگاران را در پادگان لشکر 92 زرهی پناه داد

براساس مشاهدات خبرنگار فارس پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح دو نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه گرفتن با افراد مسلح درگیر شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۰۱

مراسم جشن شکوفه ها یا آغاز سال تحصیلی کلاس اولی ها، صبح امروز با حضور مسئولین بخش و شهر در آموزشگاه غیر دولتی طوبی آب پخش برگزار شد.

این مراسم با حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر،فرمانده حوزه مقاومت بسیج،رئیس آموزش و پرورش، سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت و  والدین دانش آموزان برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۵۲

به گزارش سفیر جنوب؛ تعزیه عاشورا در روستای میاندشت از توابع بخش آب پخش استان بوشهر برگزار گردید.

با تشکر از آقای مهدی بویراحمدی عضو گروه تعزیه بخاطر ارسال تصاویر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۵۰

 در غالب نقاط استان بویژه در مناطق ساحلی و غیر مرتفع جوی نسبتاً پایدار به همراه پدیده غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود.

احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان بوشهر

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده خلیج فارس نیز غالبا ملایم و شرایط برای ترددهای دریایی در سواحل استان مساعد است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۵۹

تعزیه روز عاشورای حسینی در زیر آفتاب سوزان آب پخش با حضور عاشقان و ارادتمندان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۴۵
مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در شب عاشورای حسینی با حضور در هیئت های عزدارای محلات سه گانه شهر، ضمن شرکت در مراسمات ویژه شب عاشورا، با مسئولین و برخی فعالان  این هیئت ها گفتگو کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۳۸
تعزیه روز تاسوعای حسینی به یاد سقای دشت کربلا، در روستای درودگاه از توابع بخش سعدآباد استان بوشهر برگزار شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۲۵

براساس بخشنامه مدیر کل صنایع فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت به انجمن صنایع لوازم خانگی ایران "تصمیم گیری بر تعیین قیمت کالا و خدمات بر عهده تولیدکنندگان بوده و اعلام آن در سامانه ١٢٤ و با نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان خواهد شد".

Image result for ‫لوازم خانگی‬‎

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۲۷

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید مشق شب حذف و تکالیف مهارت محور جایگزین آن می شود، گفت: دانش آموزان پایه های اول تا سوم ابتدایی امسال مشق شب ندارند.

Image result for ‫دانش آموزان‬‎

به گزارش سفیر جنوب به نقل از ایرنا؛ رضوان حکیم زاده اظهار داشت: پژوهش ها نشان می دهد رونویسی و مشق شب تاثیر زیادی در یادگیری ندارد و برعکس به یک برنامه تنش زا بین بچه ها و والدین تبدیل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۱۹