پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۱۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.

به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.

مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۵۵

شهردار آب پخش در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان،با جمعی از جوانان موفق و افتخار آفرین شهر آب پخش دیدار کرد.

به گزارش سفیر جنوب؛ اعظم صمصامی در نشست هم اندیشی با جوانان که در فضایی صمیمانه انجام شد ضمن تبریک روز جوان اظهار داشت: 11شعبان مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را خدمت شما عزیزان، جوانان برومند آبپخش بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی بیان داشت:جوانی، سرمایه بی بدیل هر شخص در طول حیاتش است و باید اهتمام داشته باشیم این سرمایه گرانبها را در مسیر صحیح و اصولی خرج کنیم و قدرش را بدانیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۴۳

شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش صبح امروز به ریاست علی تنگ ارمی بخشدار در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست،امام جمعه،بخشدار،شهردار،رئیس آموزش و پرورش،رئیس شورای شهر،نمایندگان معلمان و دبیران مطالب خود را مطرح کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۵۰

بخشدار آب پخش از کمک بیش از 170 میلیون تومانی مردم آب پخش بصورت نقدی و غیر نقدی به هموطنان زلزله زده خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛علی تنگ ارمی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار داشت:آگاهی بخشی و تربیت نسل آینده،از وظایف یک معلم است که و با توجه به اهمیت موضوع،جایگاه معلم در جامعه مشخص می شود.

Image result for ‫تنگ ارمی بخشدار آب پخش‬‎

وی افزود:معلم جایگاه بسیار رفیعی دارد و باید شان معلم در جامعه حفظ شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۴۳

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و فرهنگیان و ارسال برای زلزله زدگان کشور خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛اکرم پاپری در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار داشت:حوادث غیر مترقبه اخیر و آسیب رسیدن به جان و مال هموطنان عزیزمان،موجی از تاثر را در قلوب ما ایجاد کرد.

Related image

پاپری افزود:وظیفه انسانی ما حکم می کرد که به یاری هموطنان عزیزمان بشتابیم و بحمدلله با همت بلند فرهنگیان،دانش آموزان و مردم خوب آب پخش،کمکهایی برای زلزله زدگان جمع آوری و ارسال شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۲۹

 در آئینی با حضور مسئولان و فعالان هنری و فرهنگی سالن نمایش فرهنگ‌سرای حوزه هنری بوشهر افتتاح شد.

فرماندار شهرستان بوشهر عصر  در این آئین اظهار داشت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و تلاش داریم که فضای مناسبی برای اهالی فرهنگ و هنر فراهم باشد.

سالن نمایش فرهنگ‌سرای حوزه هنری بوشهر افتتاح شد

عباس جمشیدی با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی هنری عالی‌شهر و سالن نمایش جزیره خارگ خاطرنشان کرد: احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهر چغادک را برای سال جاری در دستور کار داریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۳۱

 عصر 25 فروردین 98،جلسه علنی شورای شهر آب پخش با دو دستور کار برگزاری جشن نیمه شعبان و تحقیق و تفحص از شهرداری آب پخش در سالن اجتماعات شهرداری واقع در پارک خلیج فارس و با حضور اعضای شورا،شهردار و جمعی از شهروندان آب پخشی برگزار گردید.

Image result for ‫شهرداری آب پخش‬‎
پس از سخنان فرخ عباسی،رئیس شورای شهر،دستور کار اول جلسه قرائت شد که با سه رای مخالف و دو رای موافق به تصویب نرسید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۵۰

نوزدهمین سالگرد تنها شهید روستای بنه عباس بخش آب پخش،شهید جهان آوازه،با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

امام جمعه آب پخش،فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش آب پخش،بسیجیان پایگاه شهدای آب پخش و بسیجیان پایگاه شهید آوازه روستا و شورای اسلامی روستای بنه عباس  و خانواده معظم شهید آوازه از افراد حاضر در این مراسم معنوی بودند.

18ke_1_(10).jpg

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۰۸

صبح امروز،مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش با حضور در دفتر بخشدار آب پخش با وی دیدار و گفتگو کرد.

بخشدار آب پخش در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:با تلاشهای شهردار محترم و مجموعه شهرداری،سیمای عمومی شهر آب پخش زیباتر شده است.

4q3y_10.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۳۵

بمناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار،امام جمعه،شهردار و فرمانده انتظامی بخش آب پخش با فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش دیدار کردند.

امام جمعه آب پخش در این دیدار با محکومیت اقدام امریکا در تروریستی خواند سپاه پاسداران اظهار داشت:این اقدام امریکای جنایتکار، از روی استیصال و درماندگی و عصبانیت فراوان نسبت به سپاه پاسداران است.

1zdw_8.jpg

وی افزود:این اقدام باعث تاثیرگزاری بیشتر سپاهیان عزیز می شود و عزت آنها افزوده خواهد شد.

شهردار آب پخش نیز در این دیدار با تبریک روز پاسدار اظهار داشت:پاسداران قهرمان ایران اسلامی همواره مدافع سرسخت وطن بوده اند و از این مرزوبوم جانانه دفاع کرده اند.

مهندس اعظم صمصامی افزود:اقدام نابخردانه امریکا در تروریستی خواندن سپاه،باعث محبوبیت بیشتر این نهاد انقلابی خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۲۱