پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

۶۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد آب پخش ، رمضان غلامی از اعزام بیش از 100 نفر از افراد تحت حمایت به کربلای حسینی و پیاده روی بزرگ اربعین خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۰:۵۷

فرماندار دشتستان گفت: آموزش های همگانی دانشگاه علوم پزشکی در استفاده از مواد غذایی سالم و پرهیز از غذای ناسالم بیشتر شود و رسانه های گروهی خصوصا دیداری از تبلیغ مواد غذایی ناسالم پرهیز کنند.
نتیجه تصویری برای فرماندار دشتستان؛

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۲

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: دغدغه و هدف اصلی از تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی، سلامت جامعه است و لازم است همه دستگاه های مرتبط با مواد غذایی در راستای امنیت مایحتاج غذایی مردم تلاش کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۷ ، ۲۳:۰۹

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در زمینه کنترل قاچاق کالا در حوزه سلامت محور، رتبه برتر کشوری را کسب کرد و با دارا بودن پیشرفته ترین آزمایشگاه کنترل مواد غذایی از نظر میزان استفاده سموم دفع آفات نباتی و کودهای شیمیایی، نیز حائز رتبه سوم کشور شدیم.
نتیجه تصویری برای دکتر یحیی رضایی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۷ ، ۲۳:۰۶
شهردار آب پخش گفت:شهر آب پخش با توجه به پتانسیل های فراوان،قابلیت تبدیل شدن به یک شهر گردشگر پذیر با ظرفیت بالا را داراست.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۸:۲۲

رئیس کمیته امداد آب پخش از اجرای طرح فلاح با هدف تقویت روحیه دین باوری و الگو قرار دادن فرهنگ عاشورا در میان 300 مددجو خبر داد.

 

Image result for ‫رمضان غلامی امداد آبپخش‬‎

به گزارش سفیر جنوب؛رمضان غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت :  کمیته امداد امام خمینی به منظور آشنایی بیشتر گروههای هدف با مبانی دینی و معرفتی  و زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا با برگزاری نشست های مذهبی در منازل مددجویان معزز نسبت به ارتقاءسطح بینش و آگاهی آنان تحت عنوان طرح فلاح اقدام و این مهم را در قالب آموزش خانواده به عزیزان ارائه نمود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۷ ، ۰۸:۱۲

معاون رئیس‌جمهور گفت: بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس‌جمهور در دستورکار دولت قرار دارد.

Image result for ‫روحانی‬‎
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۷ ، ۰۸:۰۱

به گزارش سفیر جنوب؛ مراسم تشییع جنازه  حاج سید مجتبی بصری مدیر فقید روابط عمومی شهرداری آب پخش،با حضور باشکوه مردم و مسئولین برگزار شد.

مرحوم حاج سید مجتبی بصری برادر شهید والامقام سید مرتضی بصری بوده و بیش از 20 سال در شهرداری آب پخش به مردم خدمت کرد.

وی از قاریان برجسته قرآن بخش آب پخش بود و سالها در کسوت مربی قرآن به آموزش نوجوانان و جوانان پرداخت.

پایگاه خبری سفیر جنوب، این مصیبت عظمی را به مجموعه شهرداری و جامعه قرآنی و مردم شریف آب پخش تسلیت عرض می نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۲
مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار بوشهر گفت: طی یکسال گذشته (21مهر 96تا21مهر97)استاندار بوشهر 39 مورد انتصاب داشته که از این شمار بیش از 80 درصد نیروی بومی هستند.
نتیجه تصویری برای اکبر صابری
به گزارش سفیر جنوب اکبر صابری با اعلام این خبر اظهار داشت: به لحاظ درصدی 79.5 درصد انتصابات در دستگاه های اداری و اجرایی استان بومی و مابقی آن نیروهای غیر بومی بوده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۶:۵۵

به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان؛ بمناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) مراسم سوگواری همراه با ایستگاه صلواتی در بیمارستان شهید گنجی برازجان برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۰