پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.

این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.

در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره.
 

آنچه که در مراسم اختتامیه به چشم آمد،تغییرات محسوس هنرجویان در سخنوری و اجرا بود،بطریکه در روز افتتاحیه کارگاه،کسانی بودند که از روی سن آمدن هم ترس داشتند ولی در روز اختتامیه به زیبایی اجرا کردند و نمره قبولی گرفتند.

مسئول برگزاری این کارگاه در سخنانی اظهار داشت:این کارگاه،اولین دوره در شهر آب پخش بوده و تلاش می کنیم دوره های بعدی را نیز با کیفیت بیشتر برگزار کنیم.

بهزاد بویری افزود:جا دارد از کسانی که در برگزاری این دوره آموزشی با اینجانب همکاری داشتند تشکر نمایم بخصوص از خانم مهندس صمصامی شهردار فرهنگ دوست شهر آب پخش.

بویری ابراز داشت:انشالله در رشته های دیگر هنری هم در آینده برنامه خواهیم داشت و تلاش می کنیم کارگاه های دیگر را برای آموزش هنرجویان در شهر آب پخش دایر کنیم.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم،از خبرنگاران شهر آب پخش بمناسبت روز خبرنگار توسط مهندس بویری تجلیل شد.

 

n4b5_1_(4).jpeg

d26524_1_6.jpegc76999_1_7.jpegj311587_1_8.jpegc698420_1_9.jpegr48471_1_10.jpegq0955_1_11.jpeg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی