پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

عضو شورای شهر آب پخش از راه اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی آب پخش در هفته آتی خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛مصطفی رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت:یکی از نیازهای مردم شریف شهر و بخش آب پخش دسترسی به دفتر خدمات الکترونیک قضایی بود که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته،این مهم در هفته آتی محقق می شود.

Image result for ‫مصطفی رضایی آب پخش‬‎

رضایی افزود:دفاتر خدمات الکترونیک قضایی چند سالی است که به دستگاه قضایی اضافه شده‌اند و قرار است کار مردم را در مراجعه به محاکم قضایی راحت تر از قبل کنند.

وی خاطر نشان کرد:ارائه خدمات قضایی به شهروندان از جمله خدماتی بود که شیوه سنتی دیگر پاسخگوی آن نبود و مشکلات متعددی را برای طرفین پرونده‌ها و دستگاه قضایی ایجاد می‌کرد.

عضو شورای شهر آب پخش بیان داشت:دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با هدف کاهش مراجعه به دستگاه قضایی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه‎جویی در وقت و هزینه گروه‌های هدف، شفاف سازی فرایندهای رسیدگی، افزایش کارآمدی نظام قضایی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه و استفاده شهروندان از فرصتهای برابر با رفع موانع اداری در سطح کشور راه‌اندازی شده که امیدوارم با راه اندازی این دفتر در شهر،شهروندان عزیز و مردم خوب بخش آب پخش بتوانند از خدمات آن بهره ببرند..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی