پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از تشدید نظارت بر فروشگاه های عرضه مواد غذایی در بهمن ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛ماریا خویش دوست صبح امروز در نشست کمیته خدمات بهداشتی سلامت و محیط زیست اظهار داشت:سلامت مردم،از حساس ترین موضوعاتی است که همواره باید به آن اهتمام جدی شود.

وی افزود:همه دستگاه های اجرایی و آحاد مردم در تحقق جامعه سالم و سلامت عمومی وظیفه دارند و باید وظائف مربوط به خود را انجام دهند و بهداشت و درمان به تنهایی قادر به تامین سلامت جامعه نیست.

خویش دوست بیان داشت:یکی از مهمترین مکان هایی که باید به صورت کامل بهداشت را رعایت کند مراکز عرضه مواد غذایی هستند که باید از عرضه مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و ناسالم به مردم اجتناب کنند.

وی تاکید کرد:دکه هایی هم که در سطح شهرها و دیگر نقاط مستقر هستند از این قانون مستثنی نیستند و باید طبق قانون مواد غذایی سالم به مردم عرضه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به نزدیک بودن ایام تعطیلات نوروزی و حضور مسافران در سطح شهرستان ابراز داشت:گشت های بهداشتی ما به صورت مستمر بر مراکز عرضه مواد غذایی و محل های اسکان مسافران قبل از تعطیلات و از ابتدای تعطیلات تا پایان آن نظارت می کنند و در صورت مشاهده تخلف،با متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:بازدید از اماکن عمومی شروع شده و بخصوص در بهمن ماه سالجاری نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی تشدید خواهد شد.

خویش دوست تاکید کرد:همه دستگاه های ذیربط باید با مجموعه بهداشت و درمان همکاری تعامل داشته باشند چون موضوع سلامت مردم جدی و قابل توجه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود:گشت های مشترک بهداشت و درمان و اصناف و ناجا فعال می شوند و هیچگونه مماشاتی با کسانی که مواد غذایی غیربهداشتی و ناسالم عرضه می کنند نخواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد:با همکاری بهداشت و درمان و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان،نوروزی خاطره انگیز برای مسافران نوروزی رقم زده شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی