پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سفیر جنوب:دکتر اله‌کرم اخلاقی معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر با حفظ سمت به‌عنوان رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان طی حکمی دکتر اله‌کرم اخلاقی متخصص گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را به‌عنوان رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب کرد.
در متن  حکم دکتر سورنا ستاری آمده است:
"نظر به‌ضرورت تعهد و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان بوشهر و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به‌مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید جنابعالی را به مدت سه سال به‌عنوان رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب می‌نماییم.
شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چهارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین‌نامه تاسیس و اداره بنیاد نخبگان استان و مصوبات هیات امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.
بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی خواهند داشت.
توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.
لازم به ذکر است دکتر اخلاقی اصالتا آب پخشی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی