پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

تقویت سامانه بارشی در استان بوشهر/ احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر

به گزارش سفیر جنوب؛فرج‌الله شکوهی‌پور  اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای از  بعد از ظهر یکشنبه تا پایان روز دوشنبه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این مدت نسبت به آبگرفتگی شدید معابر عمومی و وقوع سیلاب در برخی نقاط، همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در ترددهای شهری و جاده ای،  وقوع طوفان تندری همراه با رعد و برق شدید و احتمال ریزش تگرگ هشدار داده می شود.

مدیرکل هواشناسی بوشهر ادامه داد: همچنین نسبت به وزش تندبادهای لحظه‌ای با سرعتی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و در پی آن افزایش ارتفاع موج دریا به بیش از دو متر هشدار داده می شود.      

وی افزود: توصیه می شود طی مدت مذکور از ترددهای دریایی  بویژه تردد شناورهای کوچک و تفریحی، از صعود به ارتفاعات و قرار گرفتن در مناطق پر خطر (که خطر جاری شدن سیلاب و برخورد صاعقه وجود دارد) خودداری شود.

مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی