پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

بخشدار آب پخش گفت:  مدیران دستگاه هایی اجرایی بخش به کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه داشته باشند و در راستای بسط و گسترش فرهنگ کتاخوانی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش سفیر جنوب؛علی تنگ ارمی در نشست انجمن کتابخانه عمومی بخش آب پخش اظهار داشت:کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود.

وی افزود:بی شک، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست؛ چرا که کتاب، مایه آرامش روحی انسان است.

تنگ ارمی بیان داشت:خانواده های محترم باید به کتاب و کتابخوانی توجه داشته باشند چون برای ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی، عوامل متعددی نقش دارد که نخستین آنها خانواده است. در واقع نقطه آغاز ایجاد عشق و علاقه به کتاب و کتابخوانی از خانواده آغاز می گردد.

بخشدار آب پخش ابراز داشت:مدیران دستگاه هایی اجرایی بخش به کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه داشته باشند و در راستای بسط و گسترش فرهنگ کتاخوانی در جامعه تلاش کنند.

وی تصریح کرد:مدیران محترم می توانند کتابهای تخصصی حوزه کاری خود را مطالعه و در کنار آن از خواندن کتابهای دیگر نیز بهره مند شوند.

تنگ ارمی خاطرنشان کرد:به صورت مستمر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بخش را رصد می کنیم و انصافا مدیر کتابخانه عمومی بخش،جزو مدیران خلاق و پرکار بخش است.

امام جمعه آب پخش نیز در این نشست با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت:خواندن کتاب می‌تواند موجب رشد و بالندگی یک جامعه شود البته باید کتابهای مفید و سودمند را مطالعه کنیم و از آنها بهره ببریم.

حجت الاسلام خداداد رضایی افزود:یکی از مشکلات اساسی جامعه ما،پائین بودن سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است و باید تلاش شود با اقدامات مناسب،مردم به کتابخوانی تشویق شوند.

وی همچنین از خدمات مدیر کتابخانه عمومی آب پخش قدردانی کرد.

رئیس آموزش و پرورش آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت:امروزه فرهنگ کتاب خوانی جای خود را از دست داده است و به نوعی می توان گفت که فضای مجازی گریبان گیر اکثریت مردم شده است. به نوعی که شاید بیشتر وقتمان را صرف فضاهای مجازی می کنیم.

اکرم پاپری بیان داشت: فرهنگ کتاب خوانی را می توان از بدو ورود دانش آموز به مدرسه شروع نماییم یا اولیاء دانش آموز بجای هدایای گران قیمت می توانند از کتاب های متنوعی به جهت استفاده فرزندان خود به آنها هدیه نمایند.

وی عنوان کرد: امروز نمایشگاه های کتاب در شهر های مختلف با روش های گوناگونی مردم را جذب می کنند کی یکی از این روش ها همان تخفیف های ویژه می باشد.

عضو شورای شهر آب پخش نیز در این نشست بر گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

بهرنگ عباسی افزود:جامعه ای که در آن کتاب و کتابخوانی رواج داشته باشد هیچوقت دچار روزمرگی و نقصان نخواهد شد.

مدیر کتابخانه عمومی آب پخش نیز فعالیتهای کتابخانه را تشریح کرد.

علی دهقان همچنین از خیرین بخش خواست جهت پیشبرد اهداف و برنامه های کتابخانه،همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی