پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس کمیته امداد آب پخش از بهره مندی تعداد 100 نفر یتیم از مزایای طرح اکرام و ایتام و پرداخت 150 فقره وام کارگشایی به مددجویان امداد خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب، رمضان غلامی با اعلام این اخبار اظهار داشت: افراد حقیقی یا حقوقی  با عضویت در این طرح ارزشمند و مقدس بعنوان حامی در سیستم جامع  تعریف و کارسازی میگردد که ضمن تکمیل فرم اعلام همکاری،آمادگی خود را در جهت تحت حمایت قرار گرفتن یک یا چند کودک یتیم اعلام می نماید.

نتیجه تصویری برای رمضان غلامی آبپخش

غلامی افزود: بر اساس نیاز سنجی های اولیه گروههای هدف ، آیتم های مساعدت به این عزیزان  بطور مشخص در فرم تنظیم و بارگذاری گردیده است و ماهیانه از حداقل  مبلغ 500 هزار ریالی  توسط حامیان ارجمند تخصیص داده می شود  که مرتفع نمودن سایر نیازها نیز از جمله  دغدغه های ی است که بعضا" از این طریق پیگیری میگردد.

وی ابراز داشت:.بحمدالله با برنامه ریزی های انجام شده در 6 ماهه اول  سال جاری علاوه بر داشتن تعداد حامی فعال زمینه ای مهیا گردید تا از طریق فرصت های ایجاد شده منجمله ماه مبارک رمضان تعداد 46 حامی در راستای  دستگیری از این نیازمندان به آمار موجود افزوده گردد .

غلامی  : در 6 ماهه سال جاری مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون  ریال  در قالب نقد و کالا به ایتام تحت حمایت مساعدت گردید که انشا الله در نظر است با تلاش شبانه روزی  همکاران مجموعه  به رقم کمکهای مد نظر  باقی مانده از سال  افزوده گرددکه جشن عاطفه ها فرصت بسیار مناسبی در جهت این بسته های فرهنگی در تامین مایحتاج ضروری دانش آموزان می باشد .

 رئیس کمیته امداد  امام خمینی آبپخش همچنین  از پرداخت 150فقره وام قرض الحسنه کارگشایی جهت مددجویان خبر داد

غلامی بیان داشت: در راستای رفع نیازهای عزیزان تحت حمایت این نهاد در زمینه های متعدد و به لحاظ عملیاتی نمودن سیاست های راهبردی حاکم بر مجموعه امداد با تاکید بر مساعدت معوض ویژه گروههای هدف ، بحمدالله  این توفیق حاصل گردید با استفاده از منابع در اختیار ( صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر) و برنامه ریزی های موجود با اولویت بندی و شناسایی متقاضیان مدنظر در زمینه های (مسکن ، تحصیلی ،درمان ، بدهی و سایر موارد) تا از طرق های یاد شده نسبت به تشکیل پرونده و اخذ ضامن در کوتاه ترین مدت زمان نسبت  به واریز وام بحساب افراد مشمول اقدام گردد..

وی با اشاره به فضیلت های معنوی پرداخت وام قرض الحسته از حیث ثواب و اندوخته فردی با هدف دستگیری از نیازمندان ، افراد با حمایت های بی دریغ مسئولین پر تلاش در مجموعه استان و مرکز فرصتی حاصل گردید تا کلیه متقاضیان پشت نوبت در یک محدوده زمانی بتوانند از این ظرفیت عالی نهایت بهره مندی لازم را بعمل آورند.

غلامی در پایان افزود : در 6ماهه. اول سال جاری تعداد 150 خانوار با یک برنامه ریزی منسجم  روز شمار توانسته ایم  به مراکز مدنظر معرفی و سرانه 5 میلیون تومان به آنان در قالب  وام کارگشایی قرض الحسنه پرداخت گردد..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی