پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

استاندار بوشهر بر اتمام پروژه آب شیرین کن آب پخش در موعد مقرر تاکید کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛دکتر عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از پروژه در حال اجرای آب شیرین کن آب پخش اظهار داشت:با توجه به بروز مشکلات آب شرب در سطح شهرستان دشتستان،بر آن شدیم تا با احداث آب شیرین کن،تا حدودی مشکلات مردم در این حوزه را برطرف کنیم.
وی افزود:در همین راستا،پروژه آبشیرین کن آب پخش-سعدآباد را به عنوان ناحیه 1 دشتستان با ظرفیت 8500 متر مکعب تعریف کرده و انشالله با بهره برداری از مشکلات آب شرب مردم خوب این دو بخش تا حدود زیادی مرتفع شود.
گراوند بر اتمام پروژه در موعد مقرر تاکید کرده و ابراز داشت:پیمانکار محترم باید تمام تلاش خود را بکند که این پروژه در موعد مقرر یعنی پایان سالجاری به بهره برداری برسد.
لازم به ذکر است پروژه آب شیرین کن ناحیه 1 دشتستان در دو فاز اجرا و موعد بهره برداری از آن نیز طبق قرارداد پیمانکار،تا پایان سالجاری و با اعتبار 240 میلیارد ریال می باشد.
البته طبق گفته پیمانکار پروژه،تا پایان مهرماه سالجاری حدود 2500 متر مکعب آب شرب از این پروژه وارد شبکه شهری می شود البته اگر مشکل خاصی پیش نیاید.
در این بازدید، محمدباقر سعادت نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی،دکتر ستوده معاون عمرانی استاندار،دکتر لقمان زاده سرپرست فرمانداری دشتستان،مهندس کریم آزاد معاون عمرانی فرماندار دشتستان،مدیران حوزه آب استان و شهرستان و مسئولان محلی بخش و شهر آب پخش حضور داشتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی