پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

شهردار آب پخش گفت: پروژه های عمران شهری با رویکرد توسعه متوازن شهر اجرا می شوند و امید داریم با همراهی شهروندان با فرهنگ،زیباسازی شهر شتاب گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،اعظم صمصامی در نشست با مدیران واحدهای مختلف شهرداری اظهار داشت:شهر آب پخش،از مناطق مهم و زیبای استان بوشهر است که باید تلاش کنیم با اجرای طرح های مختلف عمرانی و مبلمان شهری،سیمای عمومی شهر زیباتر شود. 

نتیجه تصویری برای اعظم صمصامی

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمران شهری آب پخش در روزهای آتی خبر داد و افزود:با تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری ،عملیات اجرایی پروژه های عمران در روزهای آتی شروع می شود و تلاش شده در اجرای طرح ها،توسعه متوازن و عادلانه رعایت شود.

مهندس صمصامی خاطرنشان کرد:متاسفانه بودجه پیشنهادی شهرداری چهارماه توسط شورای شهر تصویب نشد و پروژه هایی که باید طبق برنامه زمانبندی اجرا می گردید با وقفه ای چند ماهه آغاز می شود و تلاش می کنیم با همت بلند مجموعه شهرداری و همراهی مردم عزیز این وقفه جبران شده و طبق برنامه ریزی اجرا شوند.

شهردار آب پخش بیان داشت:احداث جاده سلامت،کانال دفع آبهای سطحی کوچه سه کناری،جابجایی تاسیسات واقع در مسیر طرح های عمرانی،ساخت و نصب تابلو معابر شهری،ساخت و نصب تمثال شهدای گرانقدر،ساخت و نصب پرچم در ورودی و خروجی شهر،ساماندهی ورودی شهر،زیرسازی و آسفالت معابر شهر،پیاده روسازی معابر شهر،ترمیم نوار حفاری،ساماندهی میدان امام حسین(ع)،احداث پارک نارنجستان،مبلمان شهری،بهسازی پارک خضراء،ساماندهی آرامستان های سه محله شهر،احداث سرویس بهداشتی اطراف بلوار انقلاب،احداث ساختمان اداری شورای شهر از جمله طرح هایی است که انشالله در روزهای آتی اجرای آنها آغاز می شود.

صمصامی ابراز امیدواری کرد با تلاش نیروهای خدوم شهرداری و همکاری و همراهی شهروندان عزیز،طرح های عمرانی و مبلمان شهری که به زیباسازی شهر کمک می کند در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی