پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

شهردار آب پخش گفت:با نگاهی عادلانه به محلات سه گانه شهر،بر اساس شاخص جمعیتی،به توسعه متوازن شهر می اندیشم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،مهندس اعظم صمصامی شامگاه دوشنبه در نشست با جمعی از فعالان اجتماعی محله قلایی شهر آب پخش اظهار داشت:از بدو ورودم به شهرداری آب پخش،تلاش کردم توسعه متوازن شهر بر اساس شاخص جمعیتی را در دستور کار قرار دهم و به محلات کمتر توسعه یافته نگاه ویژه داشته باشم.

نتیجه تصویری برای اعظم صمصامی

مهندس صمصامی افزود:با تلاش همکارانم در شهرداری و همراهی مردم شریف شهر،در زمینه عمران و آبادانی محلات سه گانه شهر توفیقاتی حاصل شد و انشالله در سالجاری نیز تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:چند طرح عمرانی در سطح شهر اجرا شد که از خواسته های چندین ساله مردم بود و تلاش شد در زمینه توسعه مبلمان شهری و زیباسازی شهر اقدامات بیشتری صورت گیرد.

شهردار آب پخش با اشاره به اقدامات انجام شده در محله قلایی شهر ابراز داشت:ایجاد و راه اندازی طولانی ترین آبنمای شهر،بهسازی و ساماندهی پارک،آسفالت برخی کوچه ها و معابر،پیاده روسازی بلوار امام خمینی(ره)،اقدام جهت تملک در خیابان شهید موسوی از جمله اقداماتی است که در سال گذشته در این محله از شهر انجام شده است.

مهندس صمصامی بیان داشت:برنامه های خوبی برای عمران و آبادانی این محله از شهر در سالجاری طراحی کرده ایم که مهمترین آن،تملک،زیرسازی و آسفالت خیابان شهید موسوی می باشد که می تواند نقش مهمی در رفت و آمد مردم و زیباتر شدن این محله ایفا کند.

وی تصریح کرد:اجرای این طرح بدون همراهی و همکاری شهروندان ساکن در این خیابان امکان پذیر نیست و از اهالی شریف این خیابان می خواهم در راستای تملک با شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.

شهردار آب پخش افزود:البته اقداماتی در راستای تملک این خیابان صورت گرفته که جا دارد از همراهی برخی معتمدان محلی تشکر نمایم.

صمصامی با اشاره به احداث پارک محله ای در محله قلایی شهر ابراز داشت:این امر مستلزم همکاری مردم است و اگر زمین مورد نیاز به شهرداری اهدا شود،این پروژه نیز قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد و در برنامه قرار خواهد گرفت.

وی افزود:احداث کانال دفع آبهای سطحی در بلوار امام خمینی(ره) که از خواسته های چندساله مردم بوده نیز در برنامه کاری سالجاری قرار گرفته و انشالله انجام خواهد شد.

شهردار آب پخش از تملک اراضی مسکونی روبروی مسجد علی بن علی طالب(ع) نیز سخن گفت و ابراز داشت:رایزنی های خوبی با ساکنان این اراضی داشته ایم و انشالله با همکاری آنها،این مسیر نیز تعریض خواهد شد.

مهندس صمصامی خاطرنشان کرد:البته در سال گذشته قسمت مهمی از این مسیر(ملک مسکونی مرحوم اسفندیاری) تملک و تعریض و آسفالت شد.

وی بیان داشت:نگاهم به توسعه سه محله،مثبت است و انشالله با جدیت نیروهای خدوم شهرداری و همراهی مردم عزیز شهر،سیمای عمومی شهر زیباتر خواهد شد.

قبل از سخنان شهردار،جمعی از جوانان فعال اجتماعی که در جلسه حضور داشتند مطالبی مطرح کردند که مهمترین آنها عبارتست از؛

1- تکمیل بلوار امام خمینی ( ره  ) شامل تملک و عقب نشینی ملکهای در مسیر بلوار و انجام آسفالت قسمت باقیمانده

۲- ایجاد روشنایی بلوار امام خمینی

۳- موزائیک پیاده رو بلوار امام خمینی

۴- ایجاد پارک محله ای مناسب در خور شان مردم محله

۵- تملک و بازگشایی کوچه شهید موسوی

۶- نامگذاری یک خیابان مهم یا مکان عمومی بنام سردار شهید ابوالحسن حسن پور فرمانده گردان ابوالفضل ( ع  ) تیپ تکاوران حضرت امیر و تنها فرمانده شهید حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش 

۸- اصلاح بعضی از بریدگیهای بلوار امام خمینی نظیر بریدگی روبروی خیابان شهرداری و ایجاد بریدگی حدفاصل بین نانوائی حسن پور تا مغازه یدالله رضایی و اصلاح بریدگی روبروی زمین کشاورزی حاج غلامحسین صمصامی

۹- ایجاد میدان در ورودی بلوار امام خمینی تقاطع بلوار وحدت و امام خمینی

۱۰- ساماندهی و تعمیر چمن مصنوعی محله

۱۱- ساخت و نصب المان بسیج در میدان کنار پایگاه بسیج الله اکبر

۱۲- انجام جاده سلامت قسمت قلایی

۱۳- نامگذاری و ساخت و نصب تابلو کوچه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی