پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر،بر اجرای تقاطع غیر همسطح آب پخش-سعدآباد تاکید کرد.

به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی سعدآباد؛عصر امروز،معاون امور عمرانی استاندار بوشهر،مدیرکل دفتر فنی استانداری،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر سعدآباد از پروژه تقاطع غیرهمسطح آب پخش-سعدآباد بازدید کردند.
معاون عمرانی استاندار بوشهر در حاشیه این بازدید بر خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد.
دکتر مهرداد ستوده افزود:باید در اجرای طرح ها و پروژه هایی که خواسته مردم و به رفاه و آسایش آنها کمک می کند تسریع شود.


معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: با نگاه مثبت استاندار بوشهر به پروژه های عمرانی و  همچنین با توجه به اینکه شهر سعدآباد در محور اصلی و پرترافیک سه استان قرار دارد تسریع در عملیات اجرایی پروژه در دست اجرای تقاطع غیر همسطح ضروری است.

 ستوده در بازدید از  حدفاصل ورودی شهر سعدآباد تا تقاطع غیر همسطح نیز تاکید کرد تا قبل از هفته دولت 98 باید  به بهره ­برداری کامل برسد.
مدیرکل دفتر فنی و حمل نقل ترافیک استانداری ضمن  تشکر از شهردار ساعی و تلاشگر سعدآباد در انجام پروزه های عمرانی و پیگیری های مداوم  اشاره کرد: انشاالله مساعدت های لازم در انجام این پروژه ها صورت خواهد گرفت و امیدواریم که خدمات رسانی مطلوبی ارائه دهیم.
وی بر اجرای تقاطع غیرهمسطح آب پخش-سعدآباد تاکید کرده و ابراز داشت:انشالله با جدیت پیمانکار این پروژه،در آینده ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این بازدید اظهار داشت:تسهیل در عبور و مرور مردم از اهداف اصلی این سازمان است و در این راستا اهتمام جدی داریم.
آقای علم افزود:انشالله تلاش می کنیم بهسازی و تعریض ورودی شهر سعدآباد در دستور کار قرار گیرد و با همکاری شهرداری و دیگر نهادها،این مهم را انجام دهیم.
نماینده موسسه الهادی قرارگاه خاتم الانبیاء پیمانکار تقاطع غیرهمسطح آب پخش-سعدآباد نیز ابراز داشت:این پروزه از طرح های مهم است و قول می دهم تا سه ماه آینده پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند اجرای این پروژه داشته باشیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی