پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.

به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.

حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این انتخاب هوشمندانه، ارزش مجلس خبرگان را می رساند که با انتخابی اصلح و صحیح، جامعه مسلمین را برای سالهای پس از امام راحل، بیمه کرد.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: امام بزرگوار، با تلاشی وصف ناشدنی و توکل بر خدای متعال و تکیه بر ملت بزرگ ایران، انقلابی را به پیروزی رساند که دنیا را در حیرت فرو برد.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: میراث بزرگ امام راحل،نظام اسلامی است که بر همگان واجب است با تمام توان از آن پاسداری نمایند.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل در رابطه با خدمت به مردم ابراز داشت:آن بزرگوار، همواره بر خدمت به مردم و بخصوص محرومان و ستم دیدگان تاکید فراوان داشت و این مهم باید همیشه اولویت کاری مسئولان باشد.

امام جمعه آبپخش تصریح کرد: بحمدلله امروز با هدایت های مقام معظم رهبری، ایران اسلامی و مردمانش، در دنیا عزیز و سربلند هستند و عزت و اقتدار ما در منطقه و جهان، در حال افزایش است.

لازم به ذکر است علی مهرآوران از مداحان اهل بیت نیز در این مراسم به مداحی پرداخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی