پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

بخشدار آب پخش گفت:سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و همه ما باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.


به گزارش سفیر جنوب؛بخشدار آب پخش در نشست شورای اداری بخش،ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت:امیدوارم همه ما از فیوضات ماه مبارک رمضان و لیالی پر عظمت قدر بهره مند شویم.

مهندس علی تنگ ارمی با اشاره شعار سال جدید که بنام رونق تولید نامگذاری شده ابراز داشت:تولید پایدار از اولویت های نظام اسلامی در برهه کنونی است و بارها مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و مسئولان عالی رتبه نظام بر این مهم تاکید کرده اند و بر همه مسئولان اجرایی بخش لازم است در جهت رفع موانع تولید با متقاضیان نهایت همکاری را داشته باشند.

 

وی در رابطه با بحران هجوم ملخ های صحرایی به مناطق جنوبی کشور و استان و شهرستان تصریح کرد:این بحران،سبب می شود بخش کشاورزی ما با مشکل جدی مواجه شود و اگر اقدامی عاجل و همکاری گسترده مردم و نهادهای دولتی صورت نگیرد با تخریب وسیع بخش کشاورزی روبرو خواهیم بود.

بخشدار آب پخش بیان داشت:البته مجموعه دولت و وزارت جهاد کشاورزی پای کارند و اقدامات خوبی صورت گرفته است که امیدوارم با همراهی مردم شاهد رفع این بحران در سریع ترین زمان ممکن باشیم.

مهندس تنگ ارمی افزود:مجموعه سپاه شهرستان هم پای کار آمده اند و همه امکانات خود را برای مقابله با بحران ملخ های صحرایی بسیج کرده اند.

رئیس شورای اداری بخش آب پخش بر لزوم اطلاع رسانی به مردم تاکید کرده و ابراز داشت:دستگاه های اجرایی جهت ارائه خدمات دولت ؛ ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها داشته باشند و عملکرد مجموعه خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.

بخشدار آب پخش همچنین با بیان اینکه در هر برهه ای از تاربخ که مردم ایران اسلامی کنار هم بوده اند از نشیب های تاریخ با صلابت عبور کرده ایم از مردم شریف آبپخش دعوت کرد جهت اعلام انزجار از رژیم عاضب صهیونیسیتی و محکوم نمودن اقدامات خصمانه آمریکا و متحدانش ؛در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند.

وی با اشاره به جشن گلریزان ابراز داشت:خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد چشم انتظار دستان پرمهر مردم مومن و نوع دوست هستند و از همه مردم می خواهم در این کار خداپسندانه شرکت نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی