پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

مدرسه فوتبال ساتراپ آب پخش،چند سالی است که فعالیت خود را در زمینه آموزش فوتبال آموزان در درده های مختلف سنی آغاز کرده و توانسته با رعایت استانداردهای لازم،موجبات رضایتمندی مردمی را فراهم کند.

مدیر و مربی این مدرسه فوتبال،اصغر حسین زاده است که با داشتن افتخارات زیادی در کسوت مربیگری،در کیفیت بخشی به آموزش فوتبال آموزان،نقش بسزایی داشته باشد.

حسین زاده دارای مدرک مربیگری A و یکی از مریبان با دانش استان بوشهر است که توانسته با تیمهای مختلف،افتخارات زیادی کسب نماید.

قهرمانی با تیم نونهالان استقلال جوان درمسابقات ابپخش،قهرمانی با تیم نوجوانان استقلال جوان ابپخش درابپخش،قهرمانی با تیم نوجوانان استقلال جوان ابپخش درمسابقات مناطق دشتستان وصعود به لیگ نوجوانان استان بوشهر،قهرمانی با تیم پرسپولیس درمسابقات لیگ بزرگسالان ابپخش،قهرمانی باتیم پرسپولیس ابپخش درمسابقات لیگ زیرگروه دشتستان (بزرگسالان)وصعود به لیگ دواستان،صعودبا پرسپولیس ابپخش به مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان،قهرمانی با شاهین ابپخش درمسابقات لیگ ابپخش (بزرگسالان)؛قهرمانی با شاهین ابپخش درمسابقات زیر گروه دشتستان دربرازجان وصعودبه لیگ استان بزرگسالان،صعودبا شاهین ابپخش به مسابقات لیگ برتربزرگسالان استان،نایب قهرمانی با شاهین ابپخش درمسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان وگرفتن سهمیه لیگ ۳بزرگسالان کشور،قهرمانی با تیم نوجوانان ازادی ابپخش درمسابقات لیگ برتر نوجوان استان وصعود به مسابقات لیگ کشور از جمله افتخارات این مربی با دانش می باشد.

مدرسه فوتبال ساتراپ،در زمینه بانوان نیز با اخذ مجوزات لازم،فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته با استفاده از مربیان با دانش در این زمینه نیز مثمر ثمر باشد.

 امسال ششمین سال فعالیت مدرسه فوتبال ساتراپ آبپخش بامدیریت اصغر حسین زاده است.

 این باشگاه با برنامه زمانبندی پنج ساله شروع به فعالیت کرد وبا پرورش دادن بازکنان خوب ومستعد که نمونه بارز این بازیکنان اشکان راشدی دروازبان متولد ۸۴ است که بعد از سه سال کارکردن در مدرسه فوتبال ساتراپ و رفتن به لیگ برتر نونهالان کشوری همراه با باشگاه پارس برازجان و سپس با  تیم نونهالان  شاهین بوشهر درمسابقات کشوری می باشد.

این باشگاه با این رزومه قوی و  برنامه زمانبندی پنج ساله دوم  به امید پرورش تعدادی دیگر از استعدادهای فوتبال آب پخش، شروع به ثبت نام میکند و انشالله ترم تابستانه آن در روزهای آتی،فعالیت خود را شروع خواهد کرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی