پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

در دومین روز از هفته سلامت،آئین نواختن زنگ سلامت در آموزشگاه بهورزی برازجان با حضور سرپرست فرمانداری،رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و سایر مدیران شهرستان برگزار شد
تست

به گزارش سفیر جنوب؛سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان در این مراسم ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت:سلامت مهمترین واژه در تحقق توسعه پایدار جوامع است. 



دکتر جواد لقمان زاده بیان داشت:شعار سازمان بهداشت جهانی در سالجاری نیز بسیار بجا انتخاب شده است و باید همه افراد یک جامعه بتوانند از خدمات حوزه سلامت بهره مند شوند.

نتیجه تصویری برای لقمان زاده فرماندار برازجان

وی ابراز داشت:در سالهای گذشته شاهد ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی بوده ایم و جا دارد در زمینه آموزش های بهداشتی و مراقبتی به مردم اقدامات بیشتری انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری دشتستان تصریح کرد:در بسیاری از کشورهای کمتر توسعه یافته،آموزش را هزینه حساب می کنند و اهمیت چندانی برای آن قائل نیستند در صورتیکه آموزش،پایه و اساس تحقق اهداف یک سازمان می باشد.

دکتر لقمان زاده با تشکر از خدمات رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و مجموعه نیروهای بهداشتی و درمانی اظهار کرد:اولویت خدمات رسانی در سال جدید را مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قرار دهید.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیزدر این آئین با تبریک هفته سلامت و نیمه شعبان اظهار داشت: تقارن این دو مناسبت را به فال نیک گرفته و امیدواریم در سال جاری شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.

نتیجه تصویری برای ماریا خویش دوست

ماریا خویش دوست بیان داشت:شعار سال گذشته و سالجاری سازمان بهداشت جهانی نشانه تمرکز این سازمان روی پوشش همگانی سلامت است.

وی تصریح کرد:نگرانی ما این است که مردم به حداقل های بهداشتی و درمانی دسترسی نداشته باشند و آنجاست که شاهد عدالت در حوزه سلامت نیستیم و عده ای محروم می شوند و شعار سالجاری نیز در همین راستاست.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ابراز داشت:در دولت تدبیر و امید پیشرفت های خوبی در حوزه سلامت داشته ایم مثلا در بخش های ارم و بوشکان و در ایام نوروز فقط 5 نفر بوسیله بالگرد انتقال یافته و از مرگ حتمی نجات یافتند.

خویش دوست با اشاره به افزایش امکانات نرم افزاری و سخت افزاری حوزه سلامت ابراز داشت:95 درصد از خانه های بهداشت شهرستان احداث یا بهسازی شده است و انشالله مابقی نیز انجام خواه شد.

وی خاطرنشان کرد:با راه اندازی بیمارستان صحرایی در بخش های ارم و بوشکان،بیش از 4 هزار عمل جراحی چشم،بیش از 2 هزار عینک و بیش از 2900 خدمت دندانپزشکی در سه ماه انجام شد که اقدامی کم نظیر بود.

مهندس خویش دوست افزود:در ایام نوروز نیز تمام مراکز فعال بودند و به مردم خدمت رسانی کردند که جا دارد از همه همکاران خوبم قدردانی نمایم.

خویش دوست  بیان داشت:در سال گذشته جلسات مختلفی با رسانه ها و NGOها داشتیم و پیامهای خود را بوسیله این دو نهاد تاثیر گذار به مردم ارسال کردیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی