پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و فرهنگیان و ارسال برای زلزله زدگان کشور خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛اکرم پاپری در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار داشت:حوادث غیر مترقبه اخیر و آسیب رسیدن به جان و مال هموطنان عزیزمان،موجی از تاثر را در قلوب ما ایجاد کرد.

Related image

پاپری افزود:وظیفه انسانی ما حکم می کرد که به یاری هموطنان عزیزمان بشتابیم و بحمدلله با همت بلند فرهنگیان،دانش آموزان و مردم خوب آب پخش،کمکهایی برای زلزله زدگان جمع آوری و ارسال شد.

وی بیان داشت:ما با شعار هر مدرسه،یک پایگاه اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی نمودیم که 75 میلیون ریال بصورت نقدی از محل کمکهای مردمی و علاوه بر آن کمکهای غیرنقدی نیز شامل 3 تن خرما و 4 تن اجناس شامل مواد شوینده و بهداشتی،پوشاک و خواربار جمع آوری و ارسال شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش خاطرنشان کرد:علاوه بر این کمکها،همکاران فرهنگی نیز همت کردند و مبلغ 60 میلیون ریال به زلزله زدگان کمک کردند.

پاپری یادآور شد:همچنین هزینه شام مراسم روز معلم نیز به مبلغ 31 میلیون ریال با پیشنهاد فرهنگیان عزیز به زلزله زدگان اهدا شد.

رئیس آموزش و پرورش آب پخش به تشریح برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم پرداخت و بیان داشت:برنامه های خوبی برای هفته معلم 98 تدارک دیده شده که می توان به برگزاری جشن بزرگ تجلیل از معلمان نمونه و دیگر عزیزان فرهنگی در روز 12 اردیبهشت،دیدار با خانواده شهدای فرهنگی،عیادت از بیماران فرهنگی و غبارروبی قبور مطهر شهدای فرهنگی اشاره کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی