پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

شهردار آب پخش از آمادگی مجموعه شهرداری و شهروندان آب پخشی برای استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی خبر داد.

اعظم صمصامی در گفتگو با سفیر جنوب اظهار داشت:شهر آب پخش،دومین شهر شهرستان دشتستان و هشتمین شهر استان بوشهر و با وجود نخلستان های زیبا و دل انگیز،به نگین سبز استان بوشهر معروف است.

وی افزود:وجود نهرهای روان آب و طبیعتی بکر و زیبا و قرار گرفتن در کنار نخل های باسق و سربه فلک کشیده،زیبایی دو چندانی به شهر آب پخش بخشیده است.

صمصامی بیان داشت:هر ساله با فرا رسیدن ایام نوروز باستانی،مسافران زیادی از شهر آب پخش دیدن و برخی نیز آب پخش را برای اسکان انتخاب می کنند.

شهردار آب پخش ابراز داشت:بدین منظور ستاد تسهیلات سفر را در شهرداری از دو ماه گذشته تشکیل دادیم و هماهنگی های لازم برای استقبال با شکوه از نوروز باستانی و مهمانان نوروزی انجام شده است.

صمصامی خاطرنشان کرد:مجموعه نیروهای شهرداری در قالب گروه های کاری مختلف کار خود را آغاز کردند و تاکنون نیز تلاش این عزیزان ادامه دارد و انشالله با همت نیروهای زحمتکش شهرداری و همراهی شهروندان بافرهنگ،شهری زیبا پیش روی مسافران نوروزی و شهروندان عزیز خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای زیباسازی شهر پیش از نوروز 98 ابراز داشت:رنگ آمیزی جداول،تندیس ها و بلوارها در پارک ها و سطح شهر،نخاله برداری در سطح شهر،پاکسازی ورودی شهر،زیباسازی ورودی شهر با نصب چند المان،ساخت و اصلاح ورودی شهر و نصب آبنمای نورانی و زیباسازی پیاده رو ها،آماده سازی سرویس های بهداشتی در پارک ها،تسطیح و زیرسازی خیابان ها و معابر عمومی،زیباسازی اطراف کانال آب بهرام آباد که یکی از مکان های گردشگری محسوب می شوداصلاح نقاط حادثه خیز در سطح شهر،هرس کردن درختان و کاشت گل و نهال در سطح شهر از جمله اقداماتی بوده که یا انجام شده و  یا در حال انجام است.

شهردار آب پخش تصریح کرد:در کنار فعالیتهای عمران شهری و زیباسازی،برنامه های شاد و مفرح هم برای شهروندان و مسافران نوروزی برنامه ریزی شده و انشالله ویژه برنامه های شاد و بانشاط اجرا خواهد شد.

صمصامی با دعوت از مردم ایران برای سفر به آب پخش در ایام نوروز ابراز داشت:شهر آب پخش از قطب های گردشگری استان بوشهر و شهر نخل و آب است و هوای معتدل و دل انگیز آن در ایام نوروز می تواند برای هر مهمانی رویایی باشد و از این جهت از تک تک هموطنان عزیز دعوت می کنم در ایام نوروز به شهر زیبای ما سفر کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی