پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

جلسه شورای اداری بخش آب پخش برگزار شد +تصاویر

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۴۶ ق.ظ

جلسه شورای اداری بخش آب پخش به ریاست علی تنگ ارمی بخشدار و با حضور اعضا و با موضوع تسهیلات سفر در سالن اجتماعات هنرستان شهدای کربلای4 برگزار شد.

بخشدار آب پخش در این نشست از آمادگی مجموعه ادارات و نهادهای بخش برای استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی خبر داد.

وی با بیان اینکه صنعت توریسم و گردشگری یک پدیده مهم و به عنوان یکی از منابع با ارزشِ اقتصادی نقش موثری در توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادیِ جوامع انسانی دارد افزود:بخش آب پخش با دارا بودن مناطق بکر گردشگری و مردمانی نجیب و دوست داشتنی،مکان بسیار مناسبی برای حضور و اسکان مسافران نوروزی می باشد  و شرایط ایده آلی برای جذب گردشگر دارد که لازم است پتانسیل های گردشگری بخش به طور خوبی معرفی شوند.


وی خاطرنشان کرد:وجود نخلستانهای زیبا و نهرهای روان آب و روستاهای زیبا در این بخش و امکانات مناسب در مرکز بخش،می تواند یک نوروز رویایی را برای هموطنان عزیز رقم بزند طوری که هرسال تعداد مسافران بیشتری به این بخش سفر کنند.

مهندس تنگ ارمی تصریح کرد با توجه به اهمیت موضوع و  لزوم خدمات رسانی بهتر به مسافران و گردشگران در نوروز ۹۸، :هر گونه حفاری از 12 اسفندماه تا 15 فروردین ماه در سطح شهر آب پخش و روستاهای تابعه این بخش ممنوع است و دستگاه های اجرایی شهروندان گرامی باید بدین امر اهتمام لازم داشته باشند.

امام جمعه آب پخش نیز در این نشست ابراز داشت:به مناسب سازی شهر و بخش جهت اسکان مهمانان نوروزی اهتمام شود.

حجت الاسلام خداداد رضایی افزود:در ایام نوروز باید در مورد امنیت مسافران نوروزی توجه شود .

وی خواستار استقرار اورژانس 115 و نیروی انتظامی در سه راهی بصری و مکابری و کره بند شد.

رئیس شورای شهر آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت:نصب علائم راهور در سطح بخش مورد توجه قرار گیرد.

فرخ عباسی افزود:تهیه نقشه سفر برای مسیریابی بهتر مسافران نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت:بخش آب پخش از مکان های گردشگر پذیر است و سال گذشته بیشترین اسکان مسافران در بخش آب پخش بود و باید همه دستگاه ها و نهادها برای استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی آماده باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای استقبال از مهمانان نوروزی اظهار داشت:نشست های مختلفی با همکاران داشته و موارد لازم جهت استقبال و اسکان متذکر شده ایم.

اکرم پاپری افزود:4 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شهر آب پخش در نظر گرفته شده است که یک مدرسه در طرح الف و 3 مدرسه نیز در طرح ب قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی بخش آب پخش نیز در این نشست ابراز داشت:هماهنگی های لازم جهت برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز صورت گرفته و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

سروان انبارکی افزود:همه نهادها و دستگاه های بخش با نیروی انتظامی تعامل داشته باشند تا انشالله شاهد نوروزی زیبا برای مسافران و شهروندان عزیز باشیم

لازم به ذکر است در این نشست از آقای وفایی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش و آقای علی صمصامی و خانم آناهیتا حسن زاده بخاطر تلاش فراوان در اجرای برنامه های دهه فجر توسط بخشدار آب پخش قدردانی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی