پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

صبح امروز و با حضور فرماندار دشتستان،پروژه های عمران شهری آب پخش افتتاح شد.

فرماندار دشتستان در حاشیه این افتتاحیه ها اظهار داشت:به برکت نظام مقدس اسلامی،شاهد عمران و آبادانی نقاط مختلف شهرستان هستیم.

ارسلان زارع افزود:با تلاشهای شهردار محترم و شورا و بخشدار و مجموعه نهادها،شهر آب پخش در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفته و جا دارد از این عزیزان تشکر نمایم.

شهردار آب پخش نیز در حاشیه افتتاح این پروژه ها با تبریک دهه فجر اظهار داشت:مفتخریم در چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،پروژه ها و طرح های عمرانی را تقدیم شهروندان شریف آب پخشی نمائیم.

اعظم صمصامی افزود:امروز و با عنایت خداوند بزرگ،حمایت های فرماندار محترم و استاندار محترم،تلاش و کوشش نیروهای زحمتکش شهرداری و همراهی شهروندان عزیز،15 هزار متر مربع آسفالت معابر با اعتباری حدود 7 میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی ابراز داشت:پیاده رو سازی های واقع در بلوارهای انقلاب،غدیر و امام خمینی با مجموع مساحت 12400 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز افتتاح می شود.

شهردار آب پخش خاطرنشان کرد:در حال حاضر بیش از 20 پروژه عمرانی و مبلمان شهری فعال هستند و انشالله در روزهای آتی نیز چند پروژه مبلمان شهری و غیره مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی