پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سفیر جنوب:مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان؛در پیامی دهه فجر را تبریک گفت.

متن پیام نظر غلامی بدین شرح است:

پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی رویداد بزرگ و نقش آفرینی در تاریخ بشری بود که سراسر جهان را دگرگون ساخت و با اهداء خون هزاران هزار شهید و اهتزاز پرچم پر افتخار ایران بر تارک هستی استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت را برای ملت شریف و شجاع میهن عزیزمان به ارمغان آورد.

نتیجه تصویری برای نظر غلامی برازجان

دهه مبارک و میمون فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چهل سالگی رساندند.

به برکت نظام مقدس اسلامی،تحول بسیار خوبی در عرصه سلامت صورت گرفته و با اجرای طرح تحول نظام سلامت،خدمت رسانی به مردم در این حوزه،مطلوبتر شده است.

اینجانب،چهلمین بهار انقلاب اسلامی را به هموطنان عزیز و بخصوص کارکنان حوزه بهداشت و درمان تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی را از خداوند بزرگ خواهانم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی