پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سفیر جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به تحلیل نقشه‌های پیش یابی جوی، با ورود یک سامانه بارشی به غرب و جنوب غرب کشور، این سامانه به تدریج از روز دوشنبه در جنوب غرب کشور تقویت می‌شود.

آسمان استان بوشهر بارانی می‌شود/ احتمال سیل و آبگرفتگی معابر

پیام مساعدی خاطرنشان کرد: بر این اساس دوشنبه شب و طی روز سه شنبه بارش باران همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار باران و رعد و برق در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: بارندگی در مناطق شمالی و مرکزی استان بویژه مناطق غیر ساحلی از مقدار و شدت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: از این رو نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی در این مناطق، همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های منتهی به استان‌های همجوار فارس، کهگیلویه و بویراحمد هشدار داده می‌شود.

مساعدی افزود: با خروج سامانه از استان و شروع وزش باد شمال غربی، انتظار می‌رود طی روز چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوا در برخی نقاط استان بوشهر بویژه نقاط غیر ساحلی به طور نسبی کاهش می یابد.

مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی