پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ساخت شش پانسیون مخصوص پزشکان در بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان،دکتر جعفر زارعی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید گنجی و 17 شهریور برازجان اظهار داشت:از مهمترین اهداف طرح تحول نظام سلامت،کاهش پرداختی مردم و ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت بوده است.


دکتر زارعی زاده افزود:با اجرای این طرح،تحولات خوبی در عرصه های مختلف حوزه سلامت ایجاد شد و در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری اقدامات خوبی در مراکز بهداشتی و درمانی انجام گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ساخت شش پانسیون مخصوص پزشکان در بیمارستان شهید گنجی خبر داد و ابراز داشت:با ساخت و تجهیز پانسیون پزشکان،گامی مهم در جهت جذب متخصص و نگهداشت آنان برداشته خواهد شد و با تحقق این امر،انتقال بیماران  به مراکز استان و استانهای همجوار کمتر خواهد شد.

وی از تلاش برای تبدیل کلینیک تخصصی بیمارستان به کلینیک ویژه خبر داد و گفت:ایجاد کلینیک ویژه در دشتستان هم برای مردم سودمند است و هم برای پزشکان،و این امر در راستای سیاست های دانشگاه مبنی بر کاهش پرداختی از جیب مردم خواهد بود.

لازم به ذکر است در این بازدید رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،رئیس و مدیر و مسئولین بیمارستان شهید گنجی نیز حضور داشتند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی