پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

مهندس اعظم صمصامی شهردار  و عبدخالق تماری  عضو شورای شهر آب پخش با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت،ضمن دیدار و گفتگو با سرپرست و پرسنل،از پرستاران این مرکز تجلیل کردند.

شهردار آب پخش در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه پرستاران و پرسنل این مرکز اظهار داشت:مراکز درمانی،محل مراجعه افراد بیمار و نیازمند خدمات حوزه سلامت است و انجام خدمت در چنین مکانهایی صبر و حوصله خاصی را می طلبد.

اعظم صمصامی افزود:پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت شهر آب پخش علیرغم گستردگی شهر و جمعیت بالا،توانسته اند تا آنجایی که ممکن بوده به مردم خدمت رسانی کنند.

وی همچنین از تلاشهای پرسنل این مرکز و اورژانس 115 در مورد نجات جان آتشنشان فداکار شهرداری نیز قدردانی کرد.

صمصامی خاطرنشان کرد:برای خدمت رسانی بهتر به مردم باید همه ادارات و نهادها دست به دست هم دهند و با تعامل سازنده از مشکلات مردم بکاهند.

سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت شهر آب پخش نیز اظهار داشت:از مسئولان محترم بخاطر حضور در مرکز و تبریک روز پرستار قدردانی می کنم.

عبدالحسین رستمی افزود:پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت شهر آب پخش بیشترین تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می دهند و خوشبختانه تاکنون چند احیای موفق نیز داشته ایم. 

رستمی خاطرنشان کرد:همیشه تلاش کرده ایم بیشترین تعامل را با نهادها و ادارات سطح بخش داشته باشیم و در آتی نیز چنین خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی