پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

مدیرکل و کارشناسان دفتر فنی استانداری بوشهر،مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر،بخشدار آب پخش و معاون آب منطقه ای استان و کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از پروزه های عمران شهری در حال اجرای ورودی شهر آبپخش بازدید کردند.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر در حاشیه این بازدید اظهار داشت:شهر آب پخش،یکی از زیباترین ورودی های استان را دارد و جا دارد از طبیعت زیبا و بکر واقع در ورودی شهر آب پخش استفاده بهینه شود.

مهندس سید موسی موسوی افزود:اهتمام شهرداری به زیباسازی ورودی شهر ستودنی است و امیدوارم با تلاش شهردار محترم و همکاری دیگر نهادها و ارگان ها،ورودی آب پخش زیباتر از گذشته شود.

وی خاطرنشان کرد:ما نیز در دفتر فنی و امور عمرانی استانداری از اقداماتی که سبب زیباتر شدن شهرها شود حمایت خواهیم کرد.

شهردار آب پخش نیز اظهار داشت:زیباسازی ورودی شهر در دستور کار قرار دارد و طرح های خوبی نیز تاکنون اجرا شده یا در دست اجراست.

مهندس اعظم صمصامی افزود:برنامه های خوبی برای زیباتر شدن ورودی داریم که امیدوارم با حمایت مسئولان و همراهی نهادها و سازمان های ذیربط تحقق یابد.

وی خاطرنشان کرد:اجرای دیوار سنتی،بهسازی بلوار ورودی شهر،پیاده رو سازی و مبلمان شهری ورودی شهر و بهسازی آسغالت از جمله اقداماتی است که انجام شده یا در دست اجراست و انشالله تا عید نوروز،چهره ورودی شهر زیباتر خواهد شد.

در این بازدید،مسئولان آب منطقه ای و راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز برای زیباتر شدن ورودی شهر آب پخش قول همکاری دادند.

نظرات  (۱)

۲۷ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۶ نوجوان خامنه ای
با سلام
خسته نباشید

مطالب تون عالی هستند :)
خواهشمندم به وبلاگ ما یک دوری بزنید.
ضرر ندارد و نظرتان را را درباره سایت ما بدهید.

منتظرتان هستم

متشکرم

با احترام
نوجوان خامنه ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی