پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

به گزارش سفیر جنوب، سردار خلیل واعظی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با انجام اقدامات پلیسی، تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی هویت یکی از سارقان در یکی از مراکز استان‌های همجوار شناسایی شد.

نتیجه تصویری برای سردار واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر

واعظی افزود: این باند غیربومی سارق در ایام خاصی از هفته با خودروهای مختلف وارد شهر بوشهر می‌شدند و با شگردهای خاصی اقدام به سرقت طلاجات منزل می‌کردند که با اعزام کارآگاهان پلیس به شهر مورد نظر، عضو شناسایی شده به نام «ع.ه» دستگیر و به پلیس آگاهی استان بوشهر منتقل شد.

وی اظهار داشت: در ادامه عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس سه نفر دیگر از اعضای باند از جمله سردسته آنها به نام «ع. الف» که به منظور عدم شناسایی و دستگیری پاتوق های متعددی را برای زمان‌های کوتاه در جاهای مختلف انتخاب می‌کرد، در دو استان همسایه شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: افراد دستگیر شده تا کنون به ۲۴ فقره سرقت طلاجات منزل به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرده اند.

وی بیان کرد: این سارقان در یک فقره سرقت یک حلقه انگشتر و یک ساعت مچی با ارزش شش میلیارد ریال را به سرقت برده بودند که اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی