پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر، همایش کونگ فو مربیان بانوان استان بوشهر با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار برگزار گردید.

 خانم عبدالهی نائب رئیس امور بانوان هیئت کونگ فو گفت: اولین همایش بزرگ و تجلیل از مربیان برتر با استقبال بینظیر اکثریت مربیان و ورزشکاران همراه بود که این ندا از اتحاد و یکدلی مربیان و ورزشکاران مجموعه را برای پیشرفت و آینده بهتر می دهد.


 

این مراسم ابتدا با حضور بنیانگذار کونگ فو استان آقای قاسم عباسیانپور و همچنین حمیدرضا بنافی دبیر هیئت کونگ فو تجلیل از مربیان برتر انجام شد و بنافی نوید از حمایت قاطعانه و همه جانبه هیئت در بخش بانوان را داد و افزود: در نیمه سال ۹۸ میزبانی کشوری بانوان را با حمایت و تلاش شما خواهیم داشت که میبایست همت بیشتری به خرج دهیم و همچنین این هیئت زین پس توجه خاص به تمامی برنامه های بانوان خصوصا بخش فرهنگی و همگانی خواهد داشت.
بنافی ادامه داد؛ کسانی که در مسئولیت های مختلف هیئت توانمندی مسئولیت پذیری را داشته باشند از آنها استقبال شده و باعث افتخار خواهد بود.
عباسیانپور نیز آنچه از تجربیات خود در سالهای حضور در عرصه این ورزش کسب کرده بود به اختصار تقدیم آنها نمود و پیروزی و سربلندی انها را خواستار شد.
در پایان نیز مربیان برتر سال ۹۷ لوح تقدیر و جوایز خود را از مسئولین دریافت نمودند که با تشویق و خوشحالی ورزشکاران همراه بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی