پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در پیامی ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام دکتر ماریا خویش دوست بدین شرح است:


 

Image result for ‫دکتر ماریا خویش دوست‬‎

ای لباس سپید فرشتگان برتن / قلب بر کف به عشق بیماران

روز تو روز یاس سپید / روز عشق و ایثار، روز امید و نوید

میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بهانه ایست تا از عظمت و نقش گران قدر آن بانوی صبور در کربلای معلی و انقلاب بزرگ امام حسین (ع) یاد نماییم و قدرشناس خوبی ها و استقامت و صبر و شکیبایی آن پیام رسان سرافراز باشیم.

همراهی و ایثار جامعه پرستاری در سال های گذشته، شاهدی محکم از هدفمندی و تعهد این گروه فرهیخته می باشد، ارزش و اهمیت کار این قشر زحمتکش وقتی آشکار و نمایان می شود که بدانیم توسعه پایدار بر محور انسان سالم استوار است و امروز جامعه پرستاری مبدّل به نیروی عظیمی گشته که مسئولیت پر ارزش خود را با انگیزه های الهی به انجام می رساند.

براستی که پرستاران می توانند الگو و نمونه تمام عیار از تلاش،پشتکار و مجاهدت محسوب شوند زیرا از خوشی و لذت های زندگی شخصی خود زده و مراقبت از بیماران را بر همه امورات خود مقدم می شمارند.

شهرستان بزرگ دشتستان در حال حاضر علیرغم اینکه با کمبود پرستار مواجه است ولی پرستاران این کهن دیار با همت و تلاشی مضاعف،جور کاستی ها را می کشند و واقعا باید به آنها خدا قوت و خسته نباشید گفت.

خدا را گواه می گیرم که برای برطرف کردن مشکلات جامعه پرستاری شهرستان قصور نکرده و در آتی نیز با جدیت پیگیر مشکلات این عزیزان خواهم بود.

اینجانب،این روز سراسر نور و باعظمت را خدمت جامعه پرستاری شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و براستی که چه زیبا گفته اند که «پرستار» با شوق و رنج می آموزد تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی