پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

شهردار آب پخش گفت:شهر آب پخش پتانسیل های فراوانی برای گردشگر پذیر بودن را دارد و از هر طرحی که به رونق گردشگری شهر آب پخش کمک کند استقبال می کنم.

به گزارش سفیر جنوب؛اعظم صمصامی عصر پنج شنبه از موزه مردم شناسی در حال ساخت آب پخش بازدید و با عوامل و دست اندرکاران این طرح دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از عوامل ساخت موزه مردم شناسی و صنایع دستی آب پخش اظهار داشت:شهر آب پخش از زیباترین شهرهای استان بوشهر است و پتانسیل های زیادی جهت تبدیل شدن به یک شهر توریستی را دارد.

صمصامی افزود:یکی از شاخصه های بسیار مهم و حائز اهمیت در جذب توریست،صنایع دستی و اجرای طرح های بومی و سنتی آن منطقه می باشد که باید به این اصل مهم اهتمام جدی شود.

شهردار آب پخش تصریح کرد:اعلام می کنم از هر طرحی که به رونق گردشگری شهر آب پخش کمک کند استقبال کرده و تا آنجایی که ممکن است حمایت خواهم کرد.

مهندس صمصامی خاطرنشان کرد:خوشبختانه شهر آب پخش نیروهای پای کار و فعالی در حوزه گردشگری دارد و خواسته اینجانب از آنان ورود جدی به این صنعت پرطرفدار و درآمدزا می باشد.

مدیر اجرایی موزه مردم شناسی آب پخش نیز اظهار داشت:بیش از 20 سال است که در حوزه گردشگری فعال هستم و چندین همایش را بمناسبت نوروز و غیره اجرا کرده ام.

ابوذر محتشمی افزود:هدف اینجانب از ساخت موزه مردم شناسی،شناساندن فرهنگ و آئین ها و صناییع دستی کهن دیار آب پخش به مردم ایران و حتی جهان می باشد.

محتشمی بیان داشت:این کار را با جدیت دنبال می کنم و انشاالله با یاری مسئولان،موزه ای زیبا برای بازدید عموم مردم بنا خواهد شد.

محتشمی در پایان از حضور شهردار آب پخش در موزه و دیدار با عوامل و دست اندرکاران آن قدردانی کرده و افزود:خوشبختانه خانم مهندس صمصامی شهرداری فرهنگ دوست است و همیشه از کارهای فرهنگی و هنری حمایت کرده و امیدوارم در این طرح نیز یاریگر ما باشد.

وی ابراز داشت:از سرپرست محترم بخشداری نیز انتظار حمایت دارم و امیدوارم مهندس تنگ ارمی نیز در این زمینه حمایتهای لازم را نمایند.

نظرات  (۱)

از هر کسی میپرسم میگه پوشش قدیمیهای ما قر نبوده پس لطفا تحریف تاریخی نکنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی