پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

ظهر یک شنبه سرپرست جدید بخشداری آب پخش با حضور در دفتر شهردار آب پخش با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس علی تنگ ارمی در این دیدار اظهار داشت: خدمت به مردم باید همواره سرلوحه کارهای مسئولین باشد و هر طرحی که زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم است باید تقویت شود.

وی افزود:مردم  طبق گفته بزرگان نظام،ولی نعمت ما مسئولان هستند و باید برای این مردم که در طول حیات پربرکت نظام اسلامی با رشادت،ایستادگی کرده اند و پای آرمانهای نظام ایستاده اند،با تمام توان کار کرد.

سرپرست جدید بخشداری آب پخش تصریح کرد:تکریم ارباب رجوع و تعامل سازنده با کلیه نهادها و سازمانها و نظارت دقیق و جدی بر عملکرد واحدهای اجرایی بخش از مهمترین اهداف اینجانب است.

مهندس تنگ ارمی ابراز داشت:خوشبختانه شهردار آب پخش از شهرداران فعال و پای کار استان است و امیدواریم با تعامل سازنده بتوانیم به مردم شهر و بخش آب پخش خدمت رسانی بیشتری نمائیم.

شهردار آب پخش نیز در این نشست با تقدیر از زحمات مردانلو بخشدار سابق و تبریک انتصاب مهندس تنگ ارمی ابراز داشت:بکارگیری مدیران جوان در رده های مختلف مدیریتی از جانب دولت تدبیر و امید،کاری بجا و شایسته بوده و جواب داده است و امیدوارم تداوم داشته باشد.

مهندس اعظم صمصامی افزود:هر جا از نیروی جوانی برای پیشبرد اهداف استفاده شده،نتیجه مطلوب داشته و جوانگرایی در بدنه مدیریتی باید ادامه یابد.

وی بیان داشت:شهر آب پخش دومین شهر دشتستان است و با پتانسیل های فراوان در حوزه های مختلف،از شهرهای مهم استان بوشهر محسوب می شود.

شهردار آب پخش تصزیح کرد:شهر آب پخش برای زیباتر شدن،نیاز به کار و تلاش زیاد دارد و باید همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی بخش و شهر با هم تعامل داشته باشند و امیدوارم سرپرست محترم بخشداری نیز حمایتهای لازم را از مجموعه شهرداری داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی