پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

به گزارش سفیر جنوب به نقل از مهر؛ناصر کرمی صبح سه‌شنبه در نشست با بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار داشت: همواره خود را مدیون بزرگواری و لطف بازنشستگان می‌دانم و تمامی اقدامات لازم را در بهبود شرایط بازنشستگان انجام خواهم داد و همچنین از نظرات پیشنهادات و تجربیات شما عزیزان استفاده و استقبال خواهم کرد.

نتیجه تصویری برای ناصر کرمی بوشهر

وی افزود: تکریم از معلم باید وجود داشته باشد چه معلمی که هنوز سر کلاس درس است و چه معلمی که بازنشسته شده است و احترام به معلمان در هر شرایطی باید وجود داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: کانون بازنشستگان مظهر اخلاق، تجربه، فداکاری و مطالبه‌گری است و مطالبه‌گری حقی برای همه مردم است.

وی تصریح کرد: مناطق کمتر توسعه یافته در جنگ متاسفانه شامل حال همه فرهنگیان نشد و این به خاطر صرفه جویی دولت و دولت های قبل در احکام است و این منصفانه نیست.

وی بیان کرد: آمادگی پیگیری این مطالبه را همراه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دارم چرا احکام دیگر ادارات از اول فروردین ماه زده شده است و احکام فرهنگیان از اول شهریورماه و این یک تبعیض و دوگانگی است.

کرمی بیان داشت: بازنشستگان مدارس استثنایی که مشکل احکام دارند در گناوه سه نفر در استان ۱۶ نفر و در کشور هزار و ۵۰۰ نفر هستند و ما پیگیر مشکلات این عزیزان نیز هستیم.


لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان

امرالله جانفزا مسئول کانون بازنشستگان آموزش و پرورش گناوه در این نشست گفت: کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان گناوه دارای ۶۷۰ نفر بازنشسته فرهنگی و ۷۵ خانواده متوفی است که سالانه سفرهای زیارتی و سیاحتی را برای آنها در نظر می گیریم.

وی افزود: مدیرکل آموزش و پرورش استان و اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش گناوه در همه کارها در کنار ما هستند و از هیچ کمکی برای بازنشستگان دریغ نمی کنند که جا دارد به نمایندگی از تمامی بازنشستگان از آنها سپاسگزاری کنم.

مسئول کانون بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: درخواست همسان سازی حقوق بازنشستگان را داریم بعضی از حقوق ها کفاف زندگی همکاران را نمی کند و همچنین بیمه ها برای ما ناکارآمد هستند.

پرداخت حق اولاد چهارم

داریوش کشتکار مسئول صندوق بازنشستگان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی ما تفاوت ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان در سال ۹۸ لازم است.

وی افزود: ۲۰۴ نماینده مجلس بیانیه‌ای را در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان داده‌اند.

وی اظهار داشت: فرزند چهارم بازنشستگان در سال ۹۸ شامل حق اولاد خواهد شد و باید پرداخت شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی