پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

به گزارش سفیر جنوب به نقل از  مهر، سردار خلیل واعظی گفت: با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، محدوده فعالیت یک باند حرفه ای ترانزیت مواد مخدر شناسایی شد.

کشف ۴۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از حمام منزل یک قاچاقچی

وی افزود: سرکرده این باند که از طریق دریا مواد مخدر را از استان هم‌جوار به استان بوشهر منتقل می‌کرد تا به نقاط دیگر کشور ترانزیت کند، شب گذشته در یک دستگاه خودرو شناسایی و به همراه دو نفر هم‌دستش دستگیر شد.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر اظهار داشت: در بازرسی از یک خانه باغ متعلق به این باند  واقع در یکی از روستاهای شهرستان بوشهر ۴۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در حمام جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در این عملیات که پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، دریابانی استان بوشهر و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتستان با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همکاری داشتند، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۲۰تیر جنگی کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی