پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

در راستای افزایش نشاط اجتماعی و برنامه های مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش برای شادی مردم،ویژه برنامه شب یلدا با حضور باشکوه مردم در سالن پوریای ولی آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛استقبال از این برنامه به حدی بود که جمعیتی مشابه جمعیت داخل سالن،در بیرون سالن حضور داشتند و متاسفانه به دلیل کمبود جا امکان حضور در سالن اجرا را نیافتند.
واقعا مسئولان باید به فکر سالنی مناسب برای مراسمات در شهر آب پخش باشند و در اکثر برنامه ها،با این معضل روبرو هستیم.
اجرای این برنامه را مرتضی بهرامی،از شومن های برجسته استان و کشور بر عهده داشت و محمود حسین زاده از خوانندگان مطرح استان بوشهر نیز با گروهش به اجرای برنامه پرداخت.
شعبده باز بین المللی استاد حسین دبیرفلک نیز با همکاری وحید امیری صحنه های زیبای شعبده بازی را خلق کرد و محمد یزدانپناه از طنز پردازان شهیر استان،لبخند آفرینی این برنامه را بر عهده داشت.
دکتر کریم حیاتی غزل هایی زیبا از حافظ شیرازی قرائت کرد و جواد نگهبان،شاعر محلی سرای آب پخش نیز به شعرخوانی پرداخت.
شهردار آب پخش در این مراسم با تبریک شب یلدا اظهار داشت:شب یلدا از کهن ترین آئین های مردمان ایران زمین است و از دیرباز مورد احترام مردم بوده و در این شب، دور هم نشینی و حافظ خوانی و شاهنامه خوانی و دید و بازدید باب بوده است.

وی ابراز داشت؛ شهرداری آبپخش به بهانه این شب، این دورهمی باشکوه را تدارک دید و هدف شهرداری شادی شما شهروندان است و تا روزی که در خدمت شما باشم در همین راستا حرکت خواهم کرد.

شهردار آبپخش در این اجتماع باشکوه اظهار داشت؛ بارها گفته ام و اعتقاد راسخ دارم که شادی حق مردم است و باید تمام کارهای عمرانی، یک پیوست فرهنگی و شادی آفرین برای مردم داشته باشد.

 

اعظم صمصامی افزود؛ شاد کردن شهروندان، از اولویت های اینجانب است و انشالله تلاش می کنیم این جشن ها تداوم داشته باشد و بمناسبتهای مختلف جشن ها و مراسمات خوبی برگزار نمائیم.

 

وی خاطرنشان کرد؛ در کنار فعالیتهای فرهنگی، در عمران شهری و زیباسازی شهر آبپخش نیز برنامه های خوبی داشته ایم و به فضل الهی و با همراهی شهروندان عزیز آبپخشی، شهر آبپخش چشم نوازتر خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی