پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

در مراسمی و با حضور فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان،امام جمعه،شهردار و اعضای شورای شهر آب پخش و فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب و بسیجیان ،از فرمانده پایگاه بسیج صاحب الامر(عج) محله بهرام آباد شهر آب پخش تجلیل شد.

به گزارش سفیر جنوب؛فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان در این مراسم اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران به اهداف خود رسیده و در حال حاضر ایران اسلامی در اوج قله افتخار و عزت قرار دارد.

سرهنگ غلامپور افزود:با رهبری مقتدرانه امام خامنه ای و آگاهی و بصیرت مردم،تمام نقشه های دشمنان نظام،نقش بر آب شده و انشالله در آینده نیز چنین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:تنها راه پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی،حاکم شدن تفکر بسیجی بر کشور است و بسیجیان عزیز ثابت کرده اند در تمام عرصه ها با قدرت حضور دارند.

امام جمعه آب پخش نیز در این مراسم اظهار داشت:تجلیل از بسیج و بسیجی،تجلیل از همه ارزش ها و خوبی هاست و باید تفکر دلنشین بسیجی در همه کارها مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام رضایی افزود:بسیجیان عزیز در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته اند و نقش آفرین بوده اند.

در این مراسم از زحمات و خدمات 40 ساله محمد صمصامی،فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الامر(عج) محله بهرام آباد شهر آب پخش تجلیل شد.

نظرات  (۱)

آیین برادری و شرط یاری   
آن نیست که عیب من هنر پنداری  
آنست که گر خلاف شایسته روم   
از غایت دوستیم دشمن داری سعدی

 

روزی گفتی شبی کنم دلشادت   
وز بند غمان خود کنم آزادت  
دیدی که از آن روز چه شبها بگذشت   
وز گفته‌ی خود هیچ نیامد یادت؟ سعدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی