پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت:زیربنای توسعه هر جامعه ای،اهتمام به آموزش و پرورش است و تحقق اهداف فرهنگ شهروندی مستلزم احترام به معلم است.

به گزارش سفیر جنوب؛دکتر اکرم پاپری در نشست هم اندیشی شهردار آب پخش با فرهنگیان اظهار داشت:زیربنای توسعه هر جامعه ای،اهتمام به آموزش و پرورش است و تحقق اهداف فرهنگ شهروندی مستلزم احترام به معلم است.

نتیجه تصویری برای اکرم پاپری

وی تصریح کرد:برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی،همه دستگاه ها باید با آموزش و پرورش تعامل سازنده داشته باشند و اهتمام به تعلیم و تربیت باید در آحاد جامعه نهادینه شود.

خانم دکتر پاپری بیان داشت:خانه و مدرسه،دو عنصر حساس و حیاتی در شکل گیری شخصیت آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید خانواده ها و مدارس برای تعلیم و تربیت خود،فضایی شاد و بانشاط در اختیار داشته باشند و شهرداری می تواند در این زمینه نقش آفرین باشد.

رئیس آموزش و پرورش آب پخش با تقدیر از تعامل و همکاری بسیار خوب خانم مهندس صمصامی شهردار محترم با مجموعه آموزش و پرورش ابراز داشت:خوشبختانه خانم مهندس صمصامی اهتمام خوبی به امر آموزش و پرورش دارند و از زمان تصدی اینجانب،کمکهای خوبی در این راستا داشته اند.

دکتر پاپری خاطرنشان کرد:ایجاد شهرک ترافیک در شهر،نقاشی دیوار مدارس با پیامهای آموزشی،ادامه کمکهای موردی به مدارس از درخواست های فرهنگیان از شهردار محترم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی