پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در بخش سلامت استان بوشهر انقلابی در بحث مشارکت خیرین اتفاق افتاده و در چند سال گذشته خیران ۱۶۰ میلیارد ریال در بخش سلامت این استان هزینه کردند. 

Image result for ‫کشمیری بوشهر‬‎

به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، دکتر سعید کشمیری در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای گورک سادات افزود: با انجام کارهای فرهنگی رویکرد خیران به مشارکت در بخش سلامت استان بوشهر افزایش‌یافته است.
وی ادامه داد: در واقع این مسئله نشان‌دهنده درک و شناخت مردم از نقش سلامت در زندگی افراد جامعه است و خوشبختانه شاهد گسترش کمک‌های خیرین در بخش سلامت هستیم.
دکتر کشمیری ضمن تشکر ازدکتر بهمنی مدیر عامل ورییس هیات مدیره  موسسه خیریه سعادت در مشارکت در ساخت خانه بهداشت گورک سادات بیان داشت: هیچ لحظه‌ای شیرین‌تر از لحظه‌ای که یک خیر در افتتاحیه مرکزی که بانی آن است حضورداشته باشد نیست و با توجه به اینکه مجوز ساخت مرکز خدمات جامع سلامت گورک سادات نیز از وزارتخانه اخذشده است امیدواریم که موسسه خیریه سعادت در این بخش نیز یاری‌رسان و مشارکت فعال داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی